سامسونگ پتنتی در رابطه با ترکیب نمایشگر با حسگر اثر انگشت ثبت کرد

شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ پتنت جدیدی به ثبت رسانده است که نوید استفاده از اسکنر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر و حساس به فشار در گلکسی نوت ۹ می‌دهد.
تبلیغات

سامسونگ پرونده‌ی ثبت پتنت جدیدی به اداره‌ی ثبت مالکیت معنوی محصول در کره‌ی جنوبی فرستاده است. این پتنت در رابطه با استفاده‌ی اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه‌نمایش است؛ اسکنری که حساس به فشار نیز هست. این موضوع مجددا اذهان عمومی را به این سمت‌وسو برده است که گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس ممکن است به این ویژگی مجهز باشند. اما حقیقت این است که به احتمال زیاد گلکسی نوت ۹ از این اسکنر بهره‌مند خواهد شد؛ البته اگر توییت اخیر مدیر اسبق بازاریابی سامسونگ قابل اعتماد باشد.

تعجبی ندارد که سامسونگ بخواهد برنامه‌هایش برای عرضه‌ی سنسور اپتیکال اثر انگشت را در اداره‌ی ثبت مالکیت معنوی به‌طور رسمی ثبت کند. تاکنون این فناوری به درستی کار کرده، اما باعث به وجود آمدن مشکلاتی در صفحه‌نمایش نظیر نمایش داده نشدن یکپارچه‌ی رنگ‌ها شده بود. ظاهرا مدتی طول کشیده است تا سامسونگ به فکر ثبت نوآوری خود بیافتد.

پتنت سامسونگ

گلکسی نوت ۹ نسخه‌ی بهبودیافته‌ی گلکسی نوت ۸ خواهد بود

شایعات اخیر در خصوص گلکسی نوت ۹ حکایت از این دارند که این گوشی نسخه‌ی بهبودیافته‌ی گلکسی نوت ۸ خواهد بود؛ به‌طوری‌که احتمالا استفاده از Infinity Display به قوت خود باقی خواهد بود و سامسونگ روی بهبود خوشایندترین ویژگی این خانواده یعنی S Pen تمرکز خواهد کرد. بی جی کنگ، عضو گروه برنامه‌ریزی ارائه‌ی جهانی محصولات سامسونگ، پیش‌تر در مصاحبه‌ای عنوان کرده بود که نوت ۹ به دوربین پیشرفته‌تری نیز مجهز خواهد شد.

پتنت سامسونگ
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات