گوگل نسبت به مشکلات صفحه‌نمایش پیکسل 2 ایکس‌ ال واکنش نشان داد

جمعه ۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
گوگل ادعا می‌کند که سوختگی پیکسل‌های صفحه‌نمایش گوشی پیکسل ۲ ایکس‌ال موضوع متداولی نیست و با استفاده روزانه از این گوشی ایجاد نخواهد شد.
تبلیغات

براساس گزارش‌های منتشرشده، گوشی پرچم‌دار پیکسل ۲ ایکس‌ال گوگل با مشکلات مختلفی مواجه است. برخی مدعی شده‌اند که صفحه‌نمایش گوشی پیکسل ۲ ایکس‌ال پس از چند روز استفاده با سوختگی پیکسل‌ مواجه است.

سوختن نمایشگر پیکسل 2 ایکس ال

بااین‌حال شرکت گوگل مدعی است که نمایشگر مورد استفاده در گوشی پیکسل ۲ ایکس‌ال مشابه پنل‌های اولد دیگری است که در گوشی‌های هم‌رده استفاده می‌شود. شرکت گوگل در مورد مشکل سوختگی پیکسل‌های صفحه‌نمایش پیکسل ۲ ایکس‌ال تحقیق کرده است و نتایج به‌دست‌آمده به این موضوع دلالت دارد که طول پنل‌های صفحه‌نمایش پیکسل ۲ ایکس‌ال با پرچم‌داران دیگر مطابقت دارد. البته گوگل به کاربران اطمینان داده است که در استفاده روزانه، چنین موردی را تجربه نخواهید کرد.

گوگل اعلام کرده است که در آینده نزدیک به‌روزرسانی‌هایی منتشر خواهد کرد که عمر نمایشگر اولد به‌ کار گرفته‌شده در گوشی پیکسل ۲ ایکس‌‏ال را به حداکثر خواهد رساند.

در رابطه با اشباع رنگ، گزارش‌هایی مبنی بر اینکه روشنایی صفحه‌نمایش پیکسل ۲ ایکس‌ال به اندازه گوشی‌های هوشمند دیگر نیست؛ منتشر شده است. گوگل ادعا می‌کند یک گزینه در گوشی‌های پیکسل ۲ وجود دارد که به منظور دستیابی به رنگ‌های زنده به کار می‌رود. علاوه‌ بر این، یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری تا چند هفته آینده منتشر می‌شود که حالت جدیدی به صفحه‌نمایش اضافه خواهد کرد که می‌توانید با انتخاب آن‌، رنگ‌های اشباع‌تری داشته باشید. در رابطه با ته‌رنگ آبی صفحه‌‏نمایش، گوگل مدعی است که این رنگ در صفحه‌نمایش طبیعی است و تنها در حالی مشاهده خواهد شد که از یک زاویه خاص به صفحه‌نمایش نگاه کنید.

گوگل برای اینکه خریداران با اطمینان بیشتری گوشی‌های پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس‌ال را خریداری کنند، گارانتی گوشی‌های پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس‌ال را به دو سال افزایش داده است. به همین جهت، می‌توانید بدون دغدغه و نگرانی بابت وجود مشکل در صفحه‌نمایش گوشی‌های پرچم‌دار گوگل، آن‌ها را انتخاب کنید.

گوشی پیکسل ۲ ایکس‌ال به نمایشگر P-OLED مجهز شده است که نسبت ابعاد ۲ به ۱ دارد. با این وجود، سیل انتقادات نسبت به صفحه‌نمایش کشیده پرچم‌دار جدید گوگل روانه شده است. شاید عجله گوگل برای عرضه یک گوشی پرچم‌دار با طراحی بدون حاشیه که این‌ روزها در میان گوشی‌های هوشمند رایج شده است؛ باعث شده باش پیکسل ۲ ایکس‌ال با مشکلات فنی مختلفی مواجه شود. 

گوشی پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس‌ال در دو مدل ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه معرفی شده‌اند؛ شرکت گوگل، مدل پایه پیکسل ۲ را با قیمت ۶۴۹ دلار عرضه می‌کند و پیکسل ۲ ایکس‌ال با ۶۴ گیگابایت حافظه، ۸۴۹ دلار قیمت ‌گذاری شده است. گوشی پیکسل ۲ با ۱۲۸ گیگابایت حافظه به قیمت ۷۴۹ دلار فروخته می‎شود و اگر با وجود مشکلات پیکسل ۲ ایکس‌ال تصمیم دارید مدل رده‌بالای پرچم‌دار بدون حاشیه جدید گوگل را خریداری کنید، هزینه پرداختی شما به ۹۴۹ دلار افزایش خواهد یافت.

شرکت گوگل در رابطه با پشتیبانی نرم‌افزاری گوشی‌های پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس‌ال، اعلام کرده است که هر دو مدل تا اکتبر ۲۰۲۰ به‌روزرسانی‌ نرم‌افزاری دریافت خواهند کرد. به‌روزرسانی‌های امنیتی ماهانه نیز به‌صورت منظم تا ماه اکتبر سال ۲۰۲۰ برای گوشی‌های پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس‏ال عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات