برنامه Ringtone Maker: ساخت رینگتون در اندروید - زوم‌ اپ

جمعه ۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
Ringtone Maker اپلیکیشنی برای ساخت رینگتون از موسیقی‌ها است که به کمک آن می‌توانید ابزار کاملی برای کار با فایل‌های صوتی در اختیار داشته باشید.
تبلیغات

عده‌ای وجود دارند که به دلیل نداشتن علاقه به رینگتون‌های پیش‌فرض یا تمایل به خاص بودن رینگتون موبایل خود، شخصا اقدام به ساخت رینگتون می‌کنند تا زنگ مورد نظر علاوه بر منحصربه‌فرد بودن، مورد علاقه‌ی آن‌ها نیز باشد. البته منظور از ساخت رینگتون، تنها جداسازی بخشی از موسیقی‌های مورد علاقه است نه تولید آن از نقطه‌ی صفر. حتما شما هم در لیست شخصی خود ده‌ها آهنگ مورد علاقه دارید که از شنیدن آن‌ها لذت بسیاری می‌برید. به کمک اپلیکیشن‌های ساخت رینگتون می‌توانید بدون نیاز به کامپیوتر یا نرم‌افزار خاصی، بخش‌هایی از این موسیقی‌های مورد علاقه‌ را برش دهید و از آن‌ها به‌عنوان زنگ گوشی استفاده کنید. این امر علاوه بر آنکه باعث خاص بودن رینگتون شما در بین دوستانتان خواهد شد، موسیقی مورد علاقه‌ی شما را نیز هنگام تماس صوتی پخش خواهد کرد. البته اگر بخش قابل توجهی از تماس‌های دریافتی شما کاری و عمومی است، پیشنهاد می‌کنیم از موسیقی‌های مورد علاقه‌ی خود برای رینگتون گوشی استفاده نکنید؛ چرا که استرس حاصل از تماس‌های کاری، باعث حساس شدن شما به موسیقی مورد نظر خواهد شد و بعد از مدتی، دیگر قادر به لذت بردن از آن نخواهید بود.

اپلیکیشن Ringtone Maker که با دارا بودن ۱ تا ۵ میلیون دانلود یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های این زمینه محسوب می‌شود، اپلیکیشنی ایده‌آل برای برش آهنگ‌ها و ساخت رینگتون است که تنها ۲.۴ مگابایت حجم و برای اجرا به اندروید ۲.۳ نیاز دارد. این اپلیکیشن که از رابط کاربری جذابی هم برخوردار است، می‌تواند فایل‌های MP3 ,WAV ,AAC/M4A ,AMR و ... را ویرایش کند. فایل‌های ساخته‌شده امکان تنظیم مستقیم از داخل برنامه به‌عنوان Ringtone ،Notification و Alarm دارند و می‌توانید به‌ آسانی هرچه تمام‌تر فایل‌های تهیه‌شده را به‌عنوان زنگ گوشی تنظیم کنید. در بخش اصلی برنامه کادری برای جستجو وجود دارد که می‌توانید با درج بخشی از نام آهنگ مورد نظر، آن را از مموری کارت خود پیدا کنید. در صورتی که فایل در حال ویرایش شما فرمت Mp3 باشد، دو امکان اضافه در اختیارتان قرار خواهد گرفت. ویژگی اول Fade In/Out شدن فایل بریده‌شده است که باعث می‌شود فایل‌ها، از حالت شروع و پایان ناگهانی خارج و با نرمی خاصی FadeIN و FadeOUT شوند. ویژگی دومی که در رابطه با فایل‌های Mp3 وجود دارد، امکان تغییر حجم صدای فایل خروجی (Volume) است که می‌توانید به کمک آن، نتیجه‌ی خروجی را از لحاظ قدرت و حجم صدا ویرایش کنید. هنگامی که تبدیل و برش فایل را به پایان رساندید، می‌توانید آن‌ را تنها برای یک یا چند مخاطب خاص تنظیم کنید که امری جالب توجه به‌حساب می‌آید و شما را از مراجعه‌ی جداگانه به کانتکت‌های مورد نظر بی‌نیاز می‌کند. برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک‌ زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • پشتیبانی از MP3, WAV, AAC/M4A, AMR
  • وجود افکت Fade In/Out
  • امکان تنظیم مستقیم زنگ از داخل برنامه

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات