برنامه Logo Maker Plus: ساخت لوگوهای حرفه‌ای در اندروید

چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Logo Maker Plus اپلیکیشنی برای اندروید است که به کمک آن می‌توانید بدون نیاز به دانش یا تخصص، لوگوهای جذاب و زیبا طراحی کنید.
تبلیغات

آغاز یک استارتاپ یا حتی یک کسب‌وکار شخصی و ساده، مراحل مختلف و متنوعی دارد؛ اما در این بین چند پیش‌نیاز وجود دارند که فارغ از نوع کسب‌وکار یا هدف، مشترک هستند و استفاده از آن‌ها الزامی است. یکی از این موارد، طراحی یک لوگو و نشان از نام یا موارد مربوط به کسب‌وکار شما است. از شرکت‌های بزرگ و حرفه‌ای گرفته تا وب‌سایت‌های اینترنتی همگی دارای یک لوگوی اختصاصی هستند که پیش از شکل‌گیری آن‌ها طراحی شده است. حتی وب‌سایت زومیت نیز از این قاعده مستثنا نیست و دارای لوگوی اختصاصی خود است. از آنجا که طراحی لوگو نیاز به تخصص و افراد حرفه‌ای در زمینه‌ی طراحی دارد، باید برای طراحی آن دست به جیب شوید و طراحی لوگو را به افراد کاردان بسپارید؛ اما اگر حس می‌کنید استعداد نهفته‌ای در زمینه‌ی گرافیک و طراحی دارید یا سرمایه‌ای برای هزینه‌های طراحی لوگو و‌... ندارید؛ پیشنهاد می‌کنیم قبل از ناامید شدن، اپلیکیشن جذاب و موفق Logo Maker Plus را امتحان کنید.

Logo Maker Plus دارای هزاران آیکون، فونت، نشانه‌ی از پیش طراحی‌شده، شکلک‌ و‌... است که می‌توانید با ترکیب آن‌ها لوگوی اختصاصی خود را بسازید. وجود تعداد بالای قالب‌ها و طرح‌های پیش‌فرض در برنامه، باعث شده است که نه‌تنها قادر به طراحی لوگوهای زیبا و حرفه‌ای باشید، بلکه لوگویی اختصاصی برای خود طراحی کنید؛ زیرا امکان آنکه شخص دیگری دقیقا ترکیبی را که شما به وجود می‌آورید، در Logo Maker Plus خلق کند، بسیار کم و نزدیک به صفر است. از همین رو می‌توانید با تکیه بر قالب‌ها و شکل‌های متعددی که این برنامه در اختیار شما قرار می‌دهد؛ لوگویی را که همیشه به دنبال آن بودید، طراحی کنید. این برنامه همچون نرم‌افزار فتوشاپ از لایه‌بندی آیتم‌ها نیز پشتیبانی می‌کند؛ به این معنا که تمام قالب‌ها، فونت‌ها، استیکرها و موارد دیگری که وارد بوم طراحی خود می‌کنید، همگی تا انتها قابل ویرایش و جابه‌جایی خواهند بود. با قابلیت امکان جستجوی برنامه می‌توانید کلمات مورد نظر خود را سرچ کنید تا آیکون‌ها یا موارد مرتبط با کلمه‌ی جستجوشده را پیدا کنید. در نهایت می‌توانید لوگوی طراحی‌شده را با کیفیت بسیار بالا و در فرمت PNG یا JPG ذخیره کنید و از آن در هرجایی که دوست دارید، استفاده کنید. برای دانلود برنامه اندروید Logo Maker Plus می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات