نیازمندی های آنلاین روزنامه جام جم، جام ۲۴

چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
سامانه جامع نیازمندی‌های جام ۲۴ نمادی از همراهی و رونق کسب‌وکار در سال اقتصاد مقاومتی: تولید - اشتغال است.
تبلیغات

هدف از فعالیت وب‌سایت جام ۲۴ ثبت آگهی به صورت آنلاین است و بازدیدکنندگان می‌توانند تمامی محصولاتی را که به دنبال آن‌ها هستند، در وب‌سایت جام ۲۴ پیدا کرده و با اطلاعات کامل و مشخصات مربوطه، کالای مورد نظر خود را خریداری کنند. جام ۲۴ توانسته است تا با نیروهای فنی و پشتیبان مجرب، برتری خود را نسبت به دیگر وب‌سایت‌های فعال در حوزه‌ی نیازمندی‌های آنلاین نشان دهد.

جام ۲۴

انتخاب یک وب‌سایت برای درج آگهی تا چه اندازه می‌تواند در فروش کمک کند؟

برخی از کاربران از این گلایه دارند که نمی‌توانند محصولاتی را که به‌صورت نو و دست دوم هستند، به فروش برسانند. برخی از خریدارانی که می‌خواهند محصولی را انتخاب کنند، به مراجعی رجوع می‌کنند که قابل اطمینان و به‌روز باشند، پروسه‌ای که هم برای خریدار و هم برای فروشنده به یک اندازه تاثیرگذار است؛ اما به علت محدود بودن حق انتخاب، در بین وب‌سایت‌ها و روزنامه‌های آگهی‌دهنده به دنبال یک منبع جدید نمی‌گردند.

سرپرست وب‌سایت جام ۲۴ درباره‌ی برتری وب‌سایت جام ۲۴ چه می‌گوید؟

از اینکه در بین وب‌سایت‌های نیازمندی توانسته‌ایم جایگاه ویژه‌ای کسب کنیم، خرسندیم و این نوید را به مشتریان خود می‌دهیم که با فرآیند و برنامه‌ریزی مکرر و پی‌درپی بتوانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم. برتری وب‌سایت جام ۲۴ نسبت به سایر رقبا تیم پشتیبانی آموزش‌دیده و فنی است که آماده‌ی خدمات‌رسانی به مشتریان است. آگهی‌دهندگان نیازمندی‌های روزنامه‌ی جام‌جم می‌توانند برای ثبت آگهی از طریق وب‌سایت به‌صورت مستقیم اقدام کنند، شبیه‌ساز کادر آگهی در وب‌سایت جام ۲۴ برای اولین بار پیاده‌سازی شده است و این امر می‌تواند به مشتریان اجازه دهد تا به‌صورت مستقیم آگهی را در روزنامه ثبت کرده و مبلغ آن را از درگاه الکترونیکی پرداخت کنند.

برای اولین بار توانستیم نیازمندی روزنامه را با دنیای دیجیتال ادغام کنیم. در روز نخستی که دسته‌ی موضوع نیازمندی‌ها با بارکد ادغام شد واکنش جالبی از سوی مشتریان دریافت کردیم که باعث تمرکز بیشتری روی فرآیند بارکدها شد. برخی از مشکلات بارکد‌ها عدم آشنایی کاربران با نرم‌افزار اسکنر کدها بود که برای سهولت در روند اسکن بارکدها، سامانه‌ی پیامکی ۰۲۱۴۵۸۹۷ راه‌اندازی شد، بدین صورت که با ارسال عدد ۷ به این سامانه لینک مستقیم دریافت نرم‌افزار برای کاربر ارسال می‌‌شود، کاربران دستگاه‌های iOS می‌توانند نرم‌افزار QR CODE Scanner را از منابع معتبر دریافت کنند.

بارکدها به‌صورت دو سویه برای آگهی‌دهنده یا خواننده مفید هستند، زیرا با اسکن این بارکدها به عنوان مثال در دسته‌ی موتورسیکلت، شخص به‌صورت مستقیم به وب‌سایت جام ۲۴ دسته‌ی موتورسیکلت وارد می‌شود و می‌تواند آگهی‌های موتورسیکلت، همراه با تصاویر و مشخصات مد نظر خود را مشاهده کند و دیگر لازم نیست مانند گذشته به محل بازدید برود، با این تکنولوژی می‌توان با مشاهده‌ی تصاویر کالا از صرف هزینه و جابه‌جایی اضافی، خودداری کرد.  

نرم‌افزار اندروید و iOS جام ۲۴ تا اواسط آبان ماه رونمایی خواهد شد و سعی شده است تا با همراهی یک تیم برنامه‌نویسی حرفه‌ای، نرم‌افزاری جامع و کامل برای کاربران وب‌سایت جام ۲۴ و نیازمندی‌های جام‌جم فراهم شود.

برخی از مزیت‌های وب‌سایت جام ۲۴ نسبت به دیگر وب‌سایت‌ها:

  • آگهی رایگان در وب‌سایت
  • شبیه‌ساز ثبت آگهی در نیازمندی‌های جام‌جم
  • پرداخت آنلاین
  • پشتیبان رایگان تلفنی
  • ثبت همزمان آگهی در وب‌سایت و نیازمندی‌های جام‌جم و برنامه‌ی تلفن همراه
  • تماس جهت بازخورد آگهی
  • امکان درج بنرهای تبلیغاتی در هر دسته به‌صورت مجزا
  • ثبت آگهی در دسته‌های (آگهی استخدام، آگهی املاک، آگهی وسایل نقلیه و فروش موتور سیکلت ...)

مخاطبان روزنامه و سایت جام‌جم از این پس با تماس با ۴۵۸۹۷ و وب‌سایت www.jam۲۴.ir می‌توانند به‌راحتی محصولات و نیازمندی‌های خود را علاوه‌بر چاپ در نیازمندی روزنامه‌ی جام‌جم، به‌صورت آنلاین نیز در وب‌سایت جام ۲۴ معرفی کنند و در سراسر کشور دیده شوند.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات