تیزر جدید اچ‌ تی سی وجود اسکنر اثر انگشت در پشت یو 11 پلاس را تأیید می‌کند

سه‌شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌سی در جدیدترین تیزری که منتشر کرده است، عکسی به کار برده که می‌توان مطمئن بود تصویر پشت یو ۱۱ پلاس است.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی چند روز پیش رویداد دوم نوامبر خود را اعلام کرد و حالا تیزر جدیدی در این رابطه منتشر کرده است. با انتشار این تیزر مشخص شد که اچ‌تی‌سی یو ۱۱ پلاس قرار است در رویداد دوم نوامبر معرفی شود و ممکن است یو ۱۱ لایف نیز رونمایی شود. در تیزر جدید اچ‌تی‌سی نمای پشت یکی این دو دستگاه را می‌بینید و می‌توان تقریبا مطمئن بود که این نمای پشتی مربوط به گوشی یو ۱۱ پلاس است. همان‌طور که می‌بینید، این تصویر تمام نمای پشتی دستگاه را نشان نمی‌دهد؛ اما با این حال اطلاعاتی در این رابطه به دست می‌دهد.

جدیدترین تیزر اچ‌تی‌سی کم و بیش تأیید می‌کند که اسکنر اثر انگشت در یو ۱۱ پلاس در پشت دستگاه تعبیه شده است. این یک تغییر قابل‌ توجه در مقایسه با یو ۱۱ است؛ زیرا یو ۱۱ دارای اسکنر اثر انگشت در جلوی دستگاه بود. در قسمت بالای این اسکنر، دوربین تک لنز و فلش ال‌ای‌دی مجاور آن را شاهد هستید. متأسفانه نمی‌توان قضاوت کرد که قاب پشتی از جنس فلز است یا شیشه؛ اما به نظر می‌رسد که از شیشه استفاده شده است و قاب دور گوشی از فلز است. اچ‌تی‌سی یو ۱۱ لایف، گوشی دیگری که ممکن است در این رویداد رونمایی شود، بر اساس شایعات اخیر با همکاری گوگل و تحت پروژه‌ی اندروید وان عرضه خواهد شد و شباهت زیادی به یو ۱۱ خواهد داشت. این گوشی قرار است در جلوی دستگاه دو دکمه‌ی لمسی و اسکنر اثر انگشت داشته باشد. در سوی دیگر اچ‌تی‌سی یو ۱۱ پلاس پرچم‌دار جدید این شرکت است و بر اساس شایعات، دکمه‌ی لمسی ندارد و در جلوی دستگاه شاهد یک نمایشگر تمام صفحه و بدون حاشیه خواهیم بود. دلیل انتقال اسکنر اثر انگشت به پشت دستگاه نیز می‌تواند همین موضوع باشد. احتمالا اچ‌تی‌سی برای کاهش حاشیه‌هایی که در یو ۱۱ کمی زیاد به نظر می‌رسیدند این حرکت را انجام داده است.

اچ‌تی‌سی یو ۱۱ پلاس دیروز از TENAA مجوز دریافت کرد و هرچند این مؤسسه اطلاعاتی در خصوص مشخصات این دستگاه منتشر نکرد؛ اما طراحی آن را به تصویر کشید. تنا همچنین افشا کرد که این گوشی از شیشه و فلز ساخته خواهد شد و اسکنر انگشت در پشت دستگاه قرار گرفته است و در جلوی دستگاه فقط صفحه‌ای با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ وجود خواهد داشت. بر اساس شایعات، اچ‌تی‌سی یو ۱۱ پلاس صفحه‌ی ۶ اینچی کواد اچ‌دی پلاس، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم ۱.۷ خواهد داشت و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ هشت هسته‌ای و باتری ۳۹۳۰ میلی‌آمپری غیر قابل‌ تعویض در خود جای خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات