اچ‌ تی‌ سی یو 11 لایف در سایت گیک بنچ رؤیت شد

سه‌شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ظاهر شدن گوشی اچ‌تی‌سی یو ۱۱ لایف در وب‌سایت گیک‌بنچ، اطلاعات جدیدی در خصوص مشخصات فنی آن فاش کرد.
تبلیغات

گوشی جدید اچ‌تی‌سی تحت عنوان U11 Life که قرار است در تاریخ ۲ نوامبر (۱۱ آبان) رونمایی شود، در فهرست بنچمارک‌های وب‌سایت گیک‌بنچ ظاهر شده است. نمایه‌ی گیک‌بنچ این گوشی اطلاعاتی کلیدی مانند استفاده از اسنپدراگون ۶۶۰ و اندروید ۷.۱.۱ نوقا را آشکار می‌سازد.

با وجود اینکه در گزارش‌های اخیر آمده بود که این گوشی به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۳۰ و اندروید ۸ اوریو مجهز خواهد شد، حال می‌دانیم که این دستگاه به‌جای نسخه‌ی ۶۳۰، از اسنپدراگون ۶۶۰ بهره خواهد برد. اما در خصوص نسخه‌ی اندروید نمی‌توان نظری قطعی داد؛ زیرا ممکن است دستگاه مورد تست، یعنی دستگاهی که با آن بنچمارک گرفته شده است، هنوز به آخرین نسخه‌ی سیستم عامل مجهز نشده باشد و احتمال این وجود دارد که در نهایت دستگاهی که به بازار عرضه می‌شود، دارای نسخه‌ی هشتم اندروید باشد.

یو 11

همچنین مشخصات فاش‌شده در فهرست گیک‌بنچ خبر از وجود ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم در این دستگاه می‌دهند که با آنچه قبلا در این خصوص منتشر شده بود مطابقت دارد. بر اساس شایعات، دیگر مشخصات اچ‌تی‌سی یو ۱۱ لایف صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی، دوربین پشت و جلوی ۱۶ مگاپیکسلی و باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات