برنامه Multi Clipboard Manager: مدیریت کلیپبورد در اندروید - زوم اپ

دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Multi Clipboard Manager اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید بر بخش حافظه‌ی موقت گوشی خود مدیریت کامل داشته باشید.
تبلیغات

در  انواع مختلف سیستم عامل‌ از جمله ویندوز و اندروید، فضای ذخیره‌سازی موقتی با نام کلیپ‌بورد وجود دارد که دیتای کپی‌شده را در خود ذخیره می‌کند تا بتوانید آن را در جای دیگری پِیست کنید. این حافظه، به‌صورت یک‌بار مصرف طراحی شده است؛ به این معنا که با کپی کردن دیتای دوم، دیتای قبلی از بین خواهد رفت. دیتای کپی‌شده می‌تواند عکس، فیلم و حتی متن ساده باشد. در این بین اما کپی کردن متن دردسرهایی خاص خود را دارد؛ چراکه اگر شما یک عکس را کپی کنید و قبل از پِیست کردن آن، به‌اشتباه فایل دیگری را کپی کنید، عکس مذکور همچنان در جای قبلی خود باقی خواهد ماند. اما متن‌ها همیشه دردسرساز می‌شوند؛ برای مثال اگر پیامی را برای دوست خود بنویسید و آن را در حافظه‌ی کلیپ بورد کات کنید، با کپی کردن فایل بعدی، این متن برای همیشه از بین خواهد رفت. از همین رو توسعه‌دهندگان، اپلیکیشن‌هایی برای حل این مشکل منتشر کردند که حافظه‌ی کلیپ‌بورد را به‌طور خودکار در دیتابیس خود ذخیره می‌کند و Multi Clipboard Manager یکی از جدیدترین نمونه‌ها از این اپلیکیشن‌ها به‌حساب می‌آید.

کارکرد Multi Clipboard Manager به این صورت است که به‌محض کپی شدن یک متن و ورود آن به کلیپ‌بورد، متن مورد نظر را به‌صورت خودکار در خود ذخیره می‌کند و این عمل را مرتبا در هر باری که متنی را کپی می‌کنید، انجام می‌دهد. از همین رو، با وجود آن‌که حافظه‌ی کلیپ‌بورد همچنان یک‌بار مصرف باقی می‌ماند؛ اما به دلیل آنکه این برنامه مرتبا دیتای موجود در کلیپ‌بورد را در خود ذخیره کرده است، می‌توانید به آرشیوی کامل از متن‌های کپی‌شده دسترسی داشته باشید. با نصب این برنامه می‌توانید یک بار برای همیشه مشکل از بین رفتن متن‌های کپی‌شده را از بین ببرید. برای دانلود برنامه اندروید Multi Clipboard Manager می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • طراحی زیبای رابط کاربری
  • امکان به خاطر سپردن متون کپی‌شده
  • اجرای آسان و امکان مدیریت متون ذخیره‌شده

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات