برنامه Video Compressor: کاهش چشمگیر حجم ویدیوها در اندروید - زوم اپ

یک‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Video Compressor اپلیکیشنی برای اندروید است که به کمک آن می‌توان حجم ویدیو را قبل از اشتراک‌گذاری کاهش داد.
تبلیغات

با افزایش سرعت اینترنت، اشتراک‌گذاری فایل‌های ویدیویی که نسبت به عکس‌ها از حجم بالاتری برخوردارند، در سال‌های اخیر با استقبال زیادی مواجه شده است؛ به‌طوری که اگر سری به اینستاگرام یا تلگرام بزنید، مشاهده خواهید کرد که بیشتر فایل‌های منتشرشده را ویدئوها تشکیل می‌دهند. محبوبیت فایل‌های ویدیویی به‌قدری افزایش یافته است که اینستاگرام نیز مجبور شد مدت‌زمان ۱۵ ثانیه‌ای برای اشتراک ویدیو را به ۶۰ ثانیه تغییر دهد. با وجود آنکه سرعت اینترنت ایران نسبت به چند سال پیش افزایش چشمگیری داشته است، همچنان مشکل ترافیک و اینترنت حجمی کاربران را در اشتراک‌گذاری ویدئو محدود می‌کند؛ چرا که معمولا فایل‌های ویدیویی، حجمی بالاتر از ۱۰ مگابایت دارند. اگر به هر دلیلی قصد اشتراک‌گذاری وید‌یو دارید، می‌توانید با اپلیکیشن‌هایی که حجم ویدیوها را کاهش می‌دهند، این محدودیت را از بین ببرید و ویدیوهای خود را با حجم چندین برابر کمتر، در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید. این کاهش حجم با کاهش کیفیت ویدئو انجام خواهد گرفت، اما این موضوع به معنای آن نیست که ویدئویی بی‌کیفیت از برنامه تحویل می‌گیرید‌؛ چرا که در اکثر مواقع تفاوتی بین کیفیت یک ویدیوی ۷۰ مگابایتی با یک ویدیوی ۲۰ مگابایتی (در موبایل) وجود ندارد.

Video Compressor یکی از بهترین اپلیکیشن‌های موجود در این زمینه است که بعد از دریافت فایل ویدیویی، آپشن‌های مختلفی مانند حجم‌ و رزولوشن به شما نمایش می‌دهد و می‌توانید بر اساس آنچه به دنبال آن هستید، حالت تبدیل را انتخاب کنید و در عرض چند دقیقه ویدیوی خود را تحویل بگیرید. در این برنامه رزولوشن‌های مختلفی به کاربر پیشنهاد می‌شود که کاربر می‌تواند بر اساس آن ویدیوی خود را تبدیل کند. البته همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، کاهش حجم لزوما به معنای کاهش چشمگیر کیفیت ویدیو نیست؛ برای مثال اگر کیفیت ویدیویی را که دارای رزولوشن ۹۷۲×۱۷۲۸ است، به رزولوشن ۵۴۰×۹۶۰ تبدیل کنید، ویدیو تفاوت چندانی پیدا نمی‌کند، با این حال صدها مگابایت از حجم آن کاسته خواهد شد. برای دانلود برنامه اندروید Video Compressor از لینک زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • امکان کاهش حجم چشمگیر ویدیو
  • نمایش رزولوشن‌های مختلف

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

آموزش دانلود از پلی‌استور: در صورتی که بعد از انتخاب گزینه دانلود و انتقال به پلی‌استور با پیغام «This item is not available in your country» مواجه شدید، می‌توانید از ربات تلگرامی apkdl_bot@ برای دریافت فایل Apk برنامه استفاده کنید. لینک پلی‌استور برنامه را کپی (با راست‌کلیک یا لمس طولانی روی گزینه‌ی بالا) و به این ربات ارسال کنید تا بعد از چند لحظه، فایل APK برای شما ارسال شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات