سیسکو استارتاپ Perspica فعال در حوزه‌ یادگیری ماشین را تصاحب کرد

دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سیسکو پس از تصاحب کمپانی AppDynamics که در بهار سال جاری انجام شد، در جدیدترین اقدام خود استارتاپ Perispica را تصاحب کرد.
تبلیغات

سیسکو پنجشنبه‌ی هفته گذشته اعلام کرد استارتاپ پرسپیکا را که در حوزه‌ی یادگیری ماشین فعالیت می‌کند، تصاحب کرده است. سیسکو اطلاعاتی در مورد جزئیات تصاحب این استارتاپ ارائه نکرده و مشخص نیست که چه هزینه‌ای در قبال تصاحب این استارتاپ پرداخت کرده است. پرسپیکا یک استارتاپ کوچک در سن‌خوزه‌ی ایالت کالیفرنیا است که بنا بر اطلاعات ارائه‌شده، کمتر از ۲۰ کارمند دارد و موفق شده است سرمایه‌ای ۸.۸۵ میلیون دلاری برای پیشبرد ایده‌ی خود جذب کند.

راب سالواگنو، یکی از مدیران ارشد سیسکو اعلام کرد که تصاحب پرسپیکا در جهت تقویت فعالیت‌های این کمپانی در حوزه‌ی یادگیری ماشین و تصاحب استارتاپ AppDynamics بوده که بهار سال جاری تصاحب شده است. سیسکو بهار سال جاری پیش از آنکه اَپ‌داینامیکس وارد تالار بورس شود، این کمپانی را با پرداخت ۳.۷ میلیارد دلار تصاحب کرد.

ابزار توسعه‌یافته توسط پرسپیکا همچون آنچه اپ‌داینامیکس توسعه داده است، توسط متخصصان آی‌تی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ابزار توسعه‌یافته توسط اپ‌داینامیکس برای یافتن روزنه‌ها در نرم افزار‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ حال آنکه ابزار توسعه‌یافته توسط پرسپیکا، برای یافتن خطا در نرم‌افزارهایی که روی سرور ایجاد می‌شوند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. پرسپیکا در ابزار خود برای یافتن خطا از فناوری یادگیری ماشین استفاده می‌کند تا بتواند به‌صورت بهتری اقدام به یافتن مشکلات در یک نرم‌افزار کند.

سیسکو در نظر دارد با خرید‌های خود، قابلیت‌های ابزار توسعه‌یافته توسط اپ‌داینامیکس را تقویت کند تا از این طریق بتواند از یک کمپانی که صرفا در حوزه‌ی فروش روتر و سخت‌افزار فعالیت می‌کند، به یک کمپانی که سرویس‌های نرم‌افزاری نیز ارائه می‌کند، تبدیل شود.

Splunk‌ را باید رقیبی برای سیسکو در این حوزه خواند که امسال برای بهبود سرویس خود همکاری با New Relic، رقیب اپ‌داینامیکس را آغاز کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات