تصاویر رندر گوشی اچ تی سی یو 11 پلاس منتشر شد

شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
تصاویر رندری از گوشی یو ۱۱ پلاس اچ‌تی‌سی منتشر شده است که طراحی پرچم‌دار جدید این سازنده را با حاشیه‌های باریک به نمایش می‌گذارد.
تبلیغات

شرکت اچ‌تی‌سی برای برگزاری یک رویداد خبری در تاریخ ۲ نوامبر (۱۱ آبان) برنامه‌ریزی کرده است و گمان می‌رود که پرچم‌دار جدید این شرکت یعنی یو ۱۱ پلاس در مراسم خبری مذکور معرفی خواهد شد. بر این اساس تعدادی تصویر رندر از گوشی یو ۱۱ پلاس منتشر شده است که طراحی این مدل را به نمایش می‌گذارد. به همراه این تصاویر، به بخشی از مشخصات‌ فنی گوشی یو ۱۱ پلاس نیز اشاره شده است تا با قابلیت‌های احتمالی این محصول بیشتر آشنا شویم.

اچ تی سی یو 11 پلاس

حذف حاشیه‌ها به یک قابلیت استاندارد در گوشی‌های پرچم‌دار تبدیل شده است و حتی برخی از سازندگان مانند هواوی، محصولات میان‌رده‌ای نظیر آنر ۷ ایکس و Maimang 6 را معرفی کرده‌اند که حاشیه‌های نمایشگر آن‌ها باریک است. به همین جهت، سازندگان محصولات جدید خود را به‌صورت عمده با نمایشگر‌ کشیده و حاشیه‌های باریک ارائه می‌دهند؛ یو ۱۱ که به عنوان پرچم‌دار ۲۰۱۷ اچ‌تی‌سی معرفی شد، قرار است به‌زودی جای خود را به گوشی بدون لبه با نام یو ۱۱ پلاس بدهد.

از آنجاکه حاشیه‌های نمایشگر در گوشی‌ یو ۱۱ پلاس نازک‌تر شده است، دیگر شاهد استفاده از دکمه‌ی فیزیکی هوم در حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش نخواهیم بود و به همین جهت، سنسور اثر انگشت در پشت گوشی جای می‌گیرد. در رابطه با گوشی یو ۱۱ پلاس، همچنین شایعاتی وجود دارد که این مدل به نمایشگر کشیده با نسبت تصویر ۱۸:۹ مجهز شده است.

به همراه این تصاویر، ابعاد گوشی جدید اچ‌تی‌سی یو ۱۱ پلاس نیز فاش شده است؛ بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده، ابعاد گوشی یو ۱۱ پلاس برابر با ۱۵۸.۲ در ۷۴.۶ در ۹.۱ میلی‌متر خواهد بود. باید اشاره کرد که ضخامت این گوشی نسبت به یو ۱۱، به‌طور چشمگیری افزایش داشته است.

اچ تی سی یو 11 پلاس

شرکت اچ‌تی‌سی، فبلت یو ۱۱ پلاس را با نمایشگر ۶ اینچی عرضه خواهد کرد که بر اساس شایعات، رزولوشن +Quad HD (یا ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ پیکسل) دارد. تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام که تا پایان سال، قدرت‌مندترین چیپ‌ست تولیدشده توسط کوالکام باقی خواهد ماند؛ قدرت پردازشی یو ۱۱ پلاس را تأمین می‌کند.

این فبلت ۶ اینچی در دو نسخه با ۴ و ۶ گیگابایت رم عرضه خواهد شد و به ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. حسگر اثرانگشت در پنل پشتی فبلت و زیر دوربین اصلی قرار دارد که احراز هویت کاربران با استفاده از آن صورت خواهد گرفت. برخلاف دیگر سازندگان که پرچم‌داران جدید خود را با دوربین دوگانه عرضه کرده‌اند، یو ۱۱ پلاس به یک سنسور برای دوربین اصلی مجهز شده است؛ این سنسور ۱۲ مگاپیکسلی که در پشت گوشی جای دارد، با فلاش LED دوگانه همراه خواهد بود. ثبت تصاویر سلفی به کمک سنسور ۸ مگاپیکسلی دوربین ثانویه در حاشیه‌ی بالای صفحه‌نمایش امکان‌پذیر است.

با اینکه تصاویر رندر رسمی نیست و هیچ تأیید رسمی مبنی بر صحت آن‌ها وجود ندارد؛ باید گفت OnLeakes@ به‌عنوان منبع انتشار این تصاویر، سابقه خوبی در فاش کردن طراحی پرچم‌داران دیگر سازندگان مانند میت ۱۰ هواوی و ال‌جی وی ۳۰ دارد. به همین جهت، احتمالاً تصاویر فاش‌شده به واقعیت نزدیک است؛ البته باز هم باید با دیده شک و تردید به آن‌ها بنگریم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات