اچ تی سی رونمایی از گوشی جدید سری U را در مراسم ۱۱ آبان تأیید کرد

جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
اچ‌تی‌سی با انشار توییت جدیدی تأیید کرد که قرار است در مراسم روز ۱۱ آبان از نسل جدید گوشی سری U رونمایی کند.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی پس از اعلام اینکه قرار است مراسمی برای رونمایی از محصولات جدیدش در تاریخ ۱۱ آبان برگزار کند، حال با انتشار توییت جدیدی به‌صورت رسمی اعلام کرد که طی این مراسم باید شاهد رونمایی از نسل جدید گوشی‌ هوشمند این شرکت از سری U باشیم. هرچند در روزهای اخیر انتشار تصاویر و شایعاتی در همین رابطه، گمانه‌ها در مورد رونمایی از نسل جدید گوشی توسط اچ‌تی‌سی را افزایش داده بود، اما توییت اچ‌تی‌سی مهر تأییدی بر تمام شایعات بود. 

بر اساس اطلاعات موجود به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی در مراسم ۱۱ آبان نسخه‌ی جدیدی از گوشی‌ هوشمند U11 را با بهره‌گیری از یک صفحه‌‌نمایش به‌روزشده راهی بازار خواهد کرد. از جمله‌ی تغییرات این صفحه‌‌نمایش باید به بهره‌گیری از نمایشگر پی-اولد ۶ اینچی با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ اشاره کرد. 

We're bringing something new for the #BrilliantU. pic.twitter.com/EqmmyPTuIp— HTC (@htc) October 19, 2017

تصاویر رند فاش‌شده‌ی منتسب به این گوشی نشان از آن دارند که از وجود یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت در کنار اسپیکرهای استریو بهره خواهد برد. از دیگر مشخصات فنی این گوشی باید به بهره‌گیری از دوربین اصلی با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی اشاره کرد. به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ به همراه یک حافظه‌ی رم ۴ یا ۶ گیگابایتی نیز در گوشی خود استفاده خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات