مدل جدید لپ تاپ ریزر بلید استلث با پردازنده نسل هشت اینتل معرفی شد

جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی ریزر اعلام کرده است که قصد دارد مدل جدید لپ‌تاپ گیمینگ بلید استلث را از امروز به بازار عرضه کند.
تبلیغات

کمپانی ریزر در ماه ژوئن امسال دست به کار جالبی زد و مدل جدید لپ‌تاپ‌های گیمینگ و قدرتمند بلید استلث را با اعمال برخی تغییرات روانه‌ی بازار کرد و حال ظاهرا قصد دارد چنین کاری را تکرار کند. ریزر ساعاتی پیش اعلام کرد که قصد دارد مدل جدید لپ‌تاپ رده‌بالای ۱۳.۳ اینچی خود را با پردازنده‌ی نسل هشتم i7 که از چهار هسته بهره می‌برد، روانه‌ی بازار کند. 

پردازنده‌ی جدید، Intel i7-8550U است که فرکانس آن روی ۱.۸ گیگاهرتز کلاک شده است و می‌توان آن را تا ۴ گیگاهرتز افزایش داد. تنها تغییر عمده‌ی مدل جدید، همین پردازنده است و این لپ‌تاپ تا حد زیادی شبیه به مدل آپدیت‌شده در ماه ژوئن به نظر می‌رسد. مدل جدید بلید استلث دارای یک نمایشگر ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن ۳۲۰۰ در ۱۸۰۰ پیکسل و ۱۶ گیگابایت رم است و در دو رنگ‌ مشکی و خاکستری برنجی روانه‌ی بازار می‌شود.

ریزر در کنار رونمایی از مدل جدید لپ‌تاپ گیمینگ خود، مدل جدید ریزر کُر را به نام Razer Core V2 معرفی کرد. Razer Core V2 دارای طراحی داخلی جدید است و از فناوری تاندربولت ۳ بهره می‌برد. Razer Core V2 پورت یو‌اس‌بی و اترنت نیز دارد.

قیمت پایه‌ی مدل جدید لپ‌تاپ بلید استلث ریزر که حافظه‌ای ۵۱۲ گیگابایتی دارد، ۱۶۹۹ دلار اعلام شده و از هم اکنون قابل‌ تهیه است. همچنین گفتنی است که Razr Core V2 بدون داشتن کارت گرافیک، ۴۹۹ دلار قیمت دارد و فروش آن به‌زودی آغاز خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات