وان پلاس 6 ابتدای سال ۲۰۱۸ عرضه می‌شود

دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
آخرین شنیده‌ها گویای این موضع هستند که خبری از وان پلاس ۵ تی نیست و شرکت چینی وان‌پلاس ابتدای سال ۲۰۱۸ وان پلاس ۶ را عرضه خواهد کرد.
تبلیغات
مقاله‌های مرتبط:

بر اساس آخرین اخبار منتشرشده، به نظر می‌رسد شرکت چینی وان‌پلاس قصدی برای تولید گوشی هوشمند وان پلاس ۵ تی ندارد و می‌خواهد ابتدای سال ۲۰۱۸ گوشی وان پلاس ۶ را راهی بازار کند.

سال گذشته وان‌پلاس نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود را با عنوان وان‌پلاس ۳ تی راهی بازار کرد که بزرگ‌ترین تغییر آن به‌روزرسانی تراشه‌ی مورد استفاده از اسنپدراگون ۸۲۰ به اسنپدراگون ۸۲۱ بود و البته وان‌پلاس قیمت محصولش را به همین منظور کمی افزایش داد؛ البته باید به بهبود دوربین سلفی مورد استفاده در وان پلاس ۳ تی نیز اشاره کرد.

امسال خبری از به‌روزرسانی برای اسنپدراگون ۸۳۵ با عنوان اسنپدراگون ۸۳۶ نیست و از این‌رو به نظر می‌رسد وان‌پلاس نیز تصمیم گرفته است نسل جدید پرچم‌دارش را با تغییرات بیشتر و با عنوان وانپلاس ۶ راهی بازار کند. با توجه به اینکه وان‌پلاس ۵ از وجود دوربین دوگانه و حافظه‌ی رم با ظرفیت بالا بهره می‌برد، بهانه‌ای برای وان‌پلاس باقی نمانده است تا گوشی هوشمندش را با به‌روزرسانی راهی بازار کند.

هرچند هنوز اطلاعات چندان زیادی از جزئیات و مشخصات فنی وان‌پلاس ۶ در دست نیست؛ اما انتظار می‌رود این گوشی هوشمند با بهره‌گیری از نمایشگر ۶ اینچی با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ راهی بازار شود. درصورتی‌که افزایش سایز نمایشگر به واقعیت بپیوندد، برای اولین بار در سری محصولات وان‌پلاس اتفاق خواهد افتاد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات