تصویر رندر جدیدی از میت 10‌ پرو هواوی فاش شد

دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
در فاصله‌ی اندکی تا زمان رونمایی از نسل جدید پرچم‌داران هواوی، تصویر رندر جدیدی از میت ۱۰ پرو فاش شده است.
تبلیغات

هواوی در فاصله‌ی چند هفته‌ی آینده نسل جدید پرچم‌دار خود را رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود در آینده‌ی نزدیک شاهد رونمایی از نسل جدید پرچم‌داران این کمپانی با نام میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو باشیم. ساعاتی پیش تصاویر رندر جدیدی منتسب به میت ۱۰ پرو هواوی فاش شد که نگاه بهتری از این گوشی هوشمند در اختیارمان قرار می‌دهد.

هواوی ۲۴ مهرماه سال جاری میلادی مراسمی برگزار می‌کند تا نسل جدید گوشی‌های هوشمند پرچم‌دارش را که از سری میت خواهند بود، رونمایی کند. ایوان بلس در فاصله‌‌ی چند هفته تا زمان رونمایی از محصولات جدید هواوی با انتشار تصویر رندری از گوشی هوشمند منتسب به میت ۱۰ پرو، جزئیات ظاهری این گوشی را فاش کرده است.

همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، میت ۱۰ پرو از وجود نمایشگری تقریبا بدون حاشیه بهره می‌برد، هرچند در بالا و پایین نمایشگر می‌توان حاشیه را مشاهده کرد. در پشت گوشی نیز دوربین دوگانه‌ای که با استفاده از لنز لایکا توسعه یافته، قابل مشاهده است. دوربین دوگانه میت ۱۰ به‌صورت عمودی طراحی شده است و سنسور اثر انگشت را می‌توان در پایین دوربین دوگانه رؤیت کرد. با توجه به تصویر رندر فاش شده، به نظر می‌رسد میت ۱۰ پرو در سه رنگ راهی بازار خواهد شد.

باید دید هواوی در مراسم ۱۶ اکتبر (۲۴ مهرماه) که در شهر مونیخ برگزار خواهد شد، چه محصولاتی معرفی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات