لاجیتک دو اسپیکر هوشمند جدید معرفی کرد

جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
لاجیتک دو اسپیکر هوشمند جدید معرفی کرد. این دو محصول به دستیار صوتی الکسا مجهز هستند.
تبلیغات

شرکت لاجیتک امروز دو مدل بلندگوی قابل حمل بدون سیم با نام‌های Ultimate Ears BLAST و Ultimate Ears MEGABLAST معرفی کرد. این اسپیکرها به وای‌فای و بلوتوث مجهزند و از سیستم کنترل هوشمند صوتی الکسا متعلق به شرکت آمازون بهره می‌برند.

در صورت متصل بودن به وای‌فای یا هات‌اسپات، کاربران می‌توانند از الکسا بخواهند موسیقی پخش کند، پیتزا سفارش دهد، دستگاه‌های خانه‌ی هوشمند را کنترل کند یا هرکدام از ۲۵ هزار دستور مورد پشتیبانی در الکسا را اجرا کند.

در کنار قابلیت‌های هوشمند، این دستگاه‌ها بلندگوهای خوبی نیز هستند. مگابلست قدرتمندترین و بهترین اسپیکر لاجیتک از لحاظ کیفیت صدا تا به امروز است.

هر دوی این اسپیکرها دارای گواهی IP67 بوده هستند و می‌توانند در عمق یک متری آب به مدت ۳۰ دقیقه دوام بیاورند. عمر باتری مدل BLAST تا ۱۲ ساعت و مدل MEGABLAST تا ۱۶ ساعت عنوان شده است. این بلندگوها را می‌توان با استفاده از داک شارژ جدید و باریک Power UP به راحتی هرچه تمام شارژ کرد.

بلست و مگابلست در ۶ رنگ مشکی زغالی، سفید، آبی، قرمز، سبز و زرد لیمویی موجود خواهند بود. سه محصول بلست، مگابلست و پاورآپ در اواخر ماه اکتبر در آمریکا، انگلیس، آلمان و اتریش در دسترس خواهند بود و به ترتیب قیمتی برابر با ۲۲۲.۹۹، ۲۹۹.۹۹ و ۳۹.۹۹ دلار خواهند داشت. همچنین اگر خرید هر کدام از سه محصول فوق در تاریخ ۲۳ ژانویه ۲۰۱۸ انجام شود، اشتراک سهم‌اهه‌ی سرویس موسیقی آمازون را هم به همراه خواهد داشت.

نظر شما در مورد برند لاجیتک و اسپیکرهای جدیدش چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات