نمایشگاه تلکام 2017 به روایت تصویر

پنج‌شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
هجدهمین نمایشگاه تلکام عصر امروز به پایان می‌رسد و پرونده نمایشگاهی دیگر بسته می‌شود.
تبلیغات

نمایشگاه تلکام که از روز دوشنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کار خود را آغاز کرده بود، امروز پنج‌شنبه به کار خود پایان می‌دهد و مشخص نیست که سال آینده در همین تاریخ برگزار شود یا با نمایشگاه الکامپ ادغام می‌شود.

در این گزارش نگاهی خواهیم داشت به برگزاری این نمایشگاه در هجدهمین دوره ازاین رویداد.

شاید یکی از نقاط عطف نمایشگاه را بتوان حضور وزیر ارتباطات در مراسم افتتاحیه تلکام دانست. محمدجواد آذری جهرمی در روز اول نمایشگاه حاضر شد و از همه‌ی‌ سالن‌ها دیدن کرد.

تلکام 2017 / telecom 2017

برگزاری پنل‌های تخصصی و حضور مدیرانی که دسترسی به آن‌ها تقریبا غیر ممکن است، از نقاط قوت این نمایشگاه بود. همچنین کارگاه‌های آموزشی مختلفی در گوشه و کنار نمایشگاه برگزار شد.

تلکام ۲۰۱۷

مثل همیشه بسیاری از شرکت‌ها نمی‌دانستند باید در کدام نمایشگاه؛ الکامپ یا تلکام شرکت کنند. بنابراین جای خالی بسیاری از شرکت‌ها در این نمایشگاه هم حس می‌شد.

ایران تلکام

از کل نمایشگاه که هم‌زمان با نمایشگاه نمایشگاه آب، تأسیسات آب و فاضلاب برگزار شد، مساحت ۳۲ هزار متر مربع و با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی به تلکام اختصاص یافت. از این مساحت یک سالن به مخابرات، دیگری به شکل کامل در اختیار همراه اول و یکی دیگر ایرانسل قرار داشت و بقیه‌ی شرکت‌ها در سالن‌های دیگری جایگری‌ شده بودند.

ایران تلکام

البته اینکه سالن‌های مجزا در اختیار اپراتورها قرار داشت، این امکان را برای شرکت‌کنندگان فراهم کرده بود که از سرویس‌های هر کدام از اپراتورها در فضایی بزرگ و اختصاصی بهره‌مند شوند.

ایرانسل تلکام 2016

همراه اول و ایرانسل برنامه‌های سرگرمی مختلفی برای کاربران در همه رده‌های سنی در نظر گرفته بودند و با ارائه‌ی سرویس‌های مختلف، سعی در جذب بازدیدکنندگان می‌کردند.

مثل همیشه در این نمایشگاه هم شاهد صف‌های طولانی دریافت شارژ یا سیم‌کارت‌های رایگان بودیم و البته صدای مجریان مضحک صدا و سیما نیز طنین‌بخش فضای نمایشگاه بود.

ایران تلکام

برگزاری مسابقات بی‌ربط به نمایشگاه و درهای ورودی که هیچ کدام نظم یکسانی‌ نداشتند و مثل همیشه ورودی‌ها اصلی نمایشگاه جایگاهی برای حضور دستفروشان بود، تردد را سخت می‌کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات