مایکروسافت دو لومیای دیگر را از لیست به‌روزرسانی حذف کرد

پنج‌شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت طبق رسم دیرینه در ارائه‌ی به‌روزرسانی کریترز پاییزی دستگاه‌های قدیمی‌تر را از فهرستش کنار گذاشت.
تبلیغات

مایکروسافت دیروز فهرستی از دستگاه‌هایی که به‌روز‌رسانی پاییزی کریترز را دریافت می‌کنند منتشر کرد و به نظر می‌رسد باز هم تعدادی از گوشی‌ها از فهرست پشتیبانی خط خورده‌اند. این بار دو گوشی لومیا ۶۴۰ و لومیا ۶۴۰ ایکس‌ال کنار گذاشته شده‌اند و به‌روزرسانی پاییزی کریترز به‌طور رسمی برای این دو دستگاه منتشر نخواهد شد.

بسیاری از گوشی‌های پرچم‌دار ویندوزفون که با ویندوز ۱۰ عرصه شدند، همچنان پشتیبانی می‌شوند؛ گوشی‌هایی نظیر HP Elite x3 و گوشی‌های سری لومیا ۹۵۰ که متعلق به خود مایکروسافت است. کاربران لومیا ۵۵۰ و لومیا ۶۵۰ نیز هنوز پشتیبانی می‌شوند. در زیر فهرست دستگاه‌هایی که به‌طور رسمی به‌روزرسانی پاییزی کریترز را دریافت خواهند کرد مشاهده می‌کنید:

الیت x3 اچ‌پی، الیت x3 اچ‌پی (ورایزون) و الیت x3 اچ‌پی (تلسترا)

Wileyfox Pro

لومیا ۵۵۰، لومیا ۶۵۰ و لومیا ۹۵۰/ ۹۵۰ ایکس‌ال

IDOL 4S ،IDOL 4S Pro و onetouch Fierce XL آلکاتل

SoftBank 503LV

vaio phone Biz

MouseComputer MADOSMA Q601

Trinity NuAns Neo

مایکروسافت عنوان کرده است که نسخه‌ی موبایل به‌روزرسانی پاییزی کریترز تقریبا هم‌زمان با ارائه‌ی آن برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد؛ بنابراین تاریخ انتشار باید بسیار نزدیک باشد.

کاربران لومیا ۶۴۰ و لومیا ۶۴۰ ایکس‌ال ممکن است به دلیل کنار گذاشته شدن دستگاهشان ناامید شوند؛ اما این خبر چندان غافلگیرکننده نبود. مایکروسافت از زمانی که ویندوز ۱۰ را رسما منتشر کرد، حذف دستگاه‌های قدیمی‌تر از فهرست پشتیبانی را آغاز کرد و در این به‌روزرسانی هم چیزی تغییر نکرده است و همان روند حذف ادامه دارد.

چنانچه به‌روزرسانی دیگری در راه باشد، انتظار می‌رود دستگاه‌های بیشتری از فهرست پشتیبانی کنار گذاشته شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات