مایکروسافت از سرفیس ماوس رونمایی کرد

سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت دقایقی پیش از محصول جدید خود با نام سرفیس ماوس رونمایی کرد.
تبلیغات

مایکروسافت دقایقی پیش از محصول جدید خود با عنوان سرفیس ماوس رونمایی کرد. هرچند این روزها با توجه به پیشرفت‌هایی که ترک‌پد‌های مورد استفاده در لپ‌تاپ‌ها به خود دیده‌اند، استفاده از لپ‌تاپ‌ بهبود یافته است؛ اما هیچ‌گاه نمی‌توان سهولت کار با ماوس‌ را جایگزین ترک‌پد کرد. از جمله‌ی افرادی که ماوس را به ترک‌پد ترجیح می‌دهند، کاربران حرفه‌ای سیستم‌عاملی نظیر ویندوز هستند که برای سهولت بیشتر پیشبرد پروژه‌های خود ماوس را ترجیح می‌دهند.

مایکروسافت ماوس

سرفیس ماوس جدید را باید به‌عنوان یک بروزرسانی برای نسخه‌ای که سال پیش راهی بازار شد، تصور کرد. سرفیس ماوس جدید به همراه نسل جدید سرفیس بوک ۲ مایکروسافت رونمایی شده است. این ماوس برای پوشش دادن نیاز کاربرانی که می‌خواند با استفاده از سرفیس بوک ۲ به بازی بپردازند، طراحی و رونمایی شده است. همانطور که در تصویر این ماوس مشاهده می‌کنید، سرفیس ماوس جدید ظاهری شبیه به ماوس MX Master‌ لاجیتک دارد.

مایکروسافت ماوس

همچون سایر محصولات سری سرفیس مایکروسافت، ماوس جدید به‌واسطه‌ی بهره‌گیری از مواد باکیفیت، تجربه‌ای خوب به کاربر انتقال می‌دهد. روکش خاکستری رنگ این ماوس با لبه‌های خمیده‌ای همراه شده است که در دست گرفتن آن را بسیار لذت‌بخش‌تر می‌کند؛ به‌طوری‌که بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، استفاده از این ماوس در طولانی‌مدت موجب خستگی دست کاربر نمی‌شود. سرفیس ماوس مایکروسافت دارای سه کلید فیزیکی قابل برنامه‌ریزی از سوی کاربر است که با تنظیم آن می‌توان کارهای مختلفی را از قبیل اجرا کردن یک برنامه‌ی خاص، اجرا کردن یک ماکرو یا ذخیره‌ی یک سند انجام داد. همچنین می‌توان این ماوس را با سه رایانه‌ی مستقل وصل کرد و در صورت لزوم بین هر سه سوئیچ کرد. سرفیس ماوس مایکروسافت از سیستم‌عامل‌های ویندوز ۱۰، مک و اندروید پشتیبانی می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات