گوشی تاشوی ZTE Axon M تأییدیه وای‌فای دریافت کرد

سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
پس از اخذ تأییدیه FCC برای گوشی تاشوی شرکت زدتی‌ای، این مدل از Wi-Fi Alliance تأییدیه دریافت کرده است.
تبلیغات

گوشی تاشوی زدتی‌ای (Axon M (Z999 از Wi-Fi Alliance تأییدیه دریافت کرده است. دریافت تأییدیه وای‌فای، اطلاعات چندانی در رابطه با گوشی تاشوی زدتی‌ای Axon M در اختیارمان قرار نمی‎دهد. با دریافت تأییدیه از Wi-Fi Alliance برای این مدل، تنها می‌دانیم که Axon M از وای‎فای دوبانده پشتیبانی خواهد کرد و سیستم‌عامل اندروید ۷.۱.۲ نوقا روی آن اجرا می‌شود. به همین جهت، گوشی تاشوی جدید شرکت زدتی‌ای با آخرین نسخه از سیستم‎عامل اندروید یعنی اندروید ۸.۰ اوریو همراه نخواهد بود.

گوشی Axon M شرکت زدتی‌ای که حرف M در آن احتمالاً مخفف کلمه‌ی Multi است، طراحی تاشو با دو نمایشگر دارد که در صورت نیاز به یک صفحه‌نمایش بزرگ‌تر، کافی است آن‌ها را کنار یکدیگر تا کنید.

آن‌طور که از شایعات پیدا است، گوشی زدتی‌ای Axon M به تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام مجهز خواهد بود و ۴ گیگابایت حافظه رم برای آن در نظر گرفته شده است. این اطلاعات با توجه به رؤیت شدن گوشی زدتی‌ای Axon M در آزمون گیک‌بنچ به ‎دست آمده است.

انتظار می‌رود مدل تاشوی Axon M در ماه جاری معرفی شود؛ البته اگر شایعات صحت داشته باشند، شرکت سازنده در نظر دارد Axon M را در تاریخ سه‌شنبه، ۲۵ مهر به بازار عرضه کند و این مدل، احتمالاً به‌عنوان یک گوشی انحصاری توسط اپراتور AT&T به فروش خواهد رسید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات