چگونه بدون داشتن حساب جیمیل از سرویس‌ های گوگل استفاده کنیم

چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
زومیت در این مطلب به شما نشان می‌دهد که بدون داشتن حساب جیمیل هم می‌توان از تمامی سرویس‌های گوگل استفاده کرد.
تبلیغات

اگر می‌خواهید از ابزار گوگل آنالیتیکس برای دست‌یابی به ترافیک دقیق وب‌سایت خود استفاده کنید یا به استفاده از سرویس‌هایی مثل گوگل درایو و گوگل داکس به‌شدت نیازمندید، مجبور نیستید الزاما برای دسترسی به آن‌ها از حساب جیمیل استفاده کنید. به جای آن می‌توانید از ایمیل فعلی‌تان بهره گیرید.

برای شروع، ابتدا باید به صفحه‌ی ثبت‌نام در سایت گوگل مراجعه کنید. با رفتن به این لینک، به صفحه‌ی مخصوصی منتقل خواهید شد که برای ثبت‌نام در سایت گوگل، از شما آدرس جیمیل درخواست نمی‌کند؛ در حقیقت شما می‌توانید هر ایمیلی که دارید، در باکس مخصوص آن در صفحه‌ی یادشده، وارد کنید.

مراحل مختلف مربوط به ساختن یک حساب جدید را طی کنید: باکس مربوط به نام، نام کاربری، رمز عبور، تاریخ تولد و دیگر بخش‌ها را یکی پس از دیگری پر کنید. در این مرحله می‌توانید ایمیلی فعلی خود را که قصد دارید از آن استفاده کنید، به گوگل بدهید. پس از عبور از مرحله‌ی ثبت‌ نام، یادتان نرود که حتما روی گزینه‌ی «I prefer to use my current email address» کلیک کنید.

ثبت نام در سایت گوگل

این آموزش بیشتر از همه برای کسانی کاربرد دارد که می‌خواهند با استفاده از ایمیل کاری‌شان از سرویس‌های گوگل استفاده کنند. یکی از خوبی‌های این روش، این است که شما می‌توانید به‌طور همزمان در چندین حساب کاربری لاگین کنید. این یعنی اگر دوست دارید هم‌زمان با بررسی ایمیل‌های کاری، سری به ایمیل شخصی خود بزنید، هیچ مشکلی سر راهتان قرار نمی‌گیرد. برای این کار کافی است روی عکس پروفایل خود کلیک کنید گزینه‌ی Add Account را بزنید.

بعد از این‌که با این روش ثبت‌ نام کردید، یک لینک تأیید به ایمیل شما ارسال می‌شود و شما پس از کلیک روی آن، دسترسی کاملی به تمامی سرویس‌های گوگل شامل گوگل درایو، گوگل فوتوز، گوگل آنالیتیکس و ... خواهید داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات