انتشار تصویر جدید گوشی هواوی میت 10 لایت

شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
در فاصله‌ی چند روز مانده به رونمایی رسمی از گوشی‌های جدید هواوی، فضای مجازی از تصاویر لورفته‌ی آن‌ها پر شده است.
تبلیغات

کمپانی چینی هواوی در روز ۲۴ مهر امسال در رویدادی اختصاصی، به طور رسمی از گوشی‌های خانواده‌ی میت ۱۰ رونمایی می‌کند و در این فاصله‌ی کم باقی‌مانده، انتشار تصاویر لورفته‌ی آن‌ها به بالاترین حد خود رسیده است. گرچه در چند وقت اخیر شاهد انتشار رندرهای متعددی از سوی منابع مختلف بوده‌ایم؛ اما همچنان نمی‌توانیم با قطعیت در مورد مشخصات و شکل کلی این گوشی‌ها حرفی بزنیم. اگر اخبار را دنبال کرده باشید قطعا می‌دانید که مدت‌ها است شایعاتی در رابطه با نسخه‌های مختلف میت ۱۰ به گوش می‌رسند. بر اساس این شایعات، هواوی قصد دارد روز ۲۴ مهر از ۴ گوشی جدید که همگی به خانواده‌ی میت ۱۰ تعلق دارند، رونمایی کند؛ هواوی میت ۱۰، هواوی میت ۱۰ لایت، هواوی میت ۱۰ پرو و هواوی میت ۱۰ پورشه دیزاین.

هواوی میت 10 / Huawei Mate 10

جدیدترین تصویر لو رفته از هواوی میت ۱۰ لایت

شایعات می‌گویند که اسمارت‌فون هواوی میت ۱۰ پرو قرار است برچسب قیمت ۹۳۰ تا ۹۴۰ یورویی داشته باشد و همین موضوع می‌تواند اکثر کسانی را که به فکر خرید این گوشی بودند ناامید کند.

بگذارید در مورد میت ۱۰ لایت که اخیرا اخبار کمتری نسبت به بقیه‌ی‌ گوشی‌ها در موردش منتشر شده است صحبت کنیم. تا آن‌جا که می‌دانیم، گوشی میت ۱۰ لایت قرار است همان هواوی مایمانگ ۶ باشد که اخیرا خبر معرفی‌اش را در زومیت خواندید. یکی از تئوری‌هایی که روز به روز محبوب‌تر می‌شود، این است که اصلا قرار نیست مدلی به نام لایت برای گوشی‌های خانواده‌ی میت ۱۰ وجود داشته باشد. با این حال وجود یک ویدیوی غیر رسمی و همچنین لیست شدن گوشی میت ۱۰ لایت در یک خرده‌فروشی هلندی، امکان صحت این شایعه را کمرنگ می‌کند: خصوصا این‌که به‌تازگی رندر جدید این گوشی که در بالا می‌توانید نظاره‌گرش باشید، منتشر شده است. تصویر بالا توسط افشاگر معروف یعنی ایوان بلس منتشر شده است؛ پس نمی‌توان به سادگی از کنار آن عبور کرد. 

تصویر جدید منتشرشده از هواوی میت ۱۰ لایت به جز مشخص کردن وجود رنگ آبی برای این گوشی، اطلاعات جدیدی به همراه ندارد. بیشتر منابع خارجی می‌گویند میت ۱۰ لایت قرار است یک نمایشگر ۵.۹ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۸ به ۹ داشته باشد. همچنین گفته شده است که هواوی قصد دارد در این گوشی از تراشه‌ی کرین ۶۵۹ به همراه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده کند. وجود باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپر ساعتی، دو عدد دوربین اصلی با حسگرهای ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی و دو عدد دوربین سلفی با حسگرهای ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی از دیگر شایعاتی هستند که در مورد میت ۱۰ لایت شنیده می‌شوند. 

اگر اطلاعات منتشرشده در خرده‌فروشیِ هلندی بل‌سیمپل حقیقت داشته باشند، باید بگوییم که میت ۱۰ لایت در سه رنگ طلایی، مشکلی و آبی و با قیمت حدودی ۳۴۹ یورو در اروپا به فروش خواهد رسید.

در روز ۲۴ مهر، زومیت در سریع‌ترین زمان ممکن اخبار مربوط به گوشی‌های جدید خانواده‌ی میت ۱۰ هواوی را در دسترس شما قرار خواهد داد. آن روز، روزی است که به تمامی شایعات پایان داده می‌شود و بالاخره می‌توانیم گوشی‌های جدید را ببینیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات