بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته سوم مهر 1396

جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
مطالعه 6 دقیقه
در این مقاله به معرفی پنج بازی برتر هفته سوم مهر مانند بازی اقتباسی Stranger Things: The Game و بازی زامبی‌محور Zombie Anarchy پرداخته‌ایم.
تبلیغات

در فصل پاییز همانقدر که برای کنسول‌ها و پی‌سی بازی‌های متنوعی عرضه می‌شود، در گوشی‌های موبایل نیز این تنوع حفظ شده و به صورت هفتگی شاهد عرضه بازی‌های متنوعی هستیم. هفته‌ای که گذشت در زومجی بازی‌های متنوعی را برای اندروید و iOS معرفی کردیم که در این مقاله قصد داریم تا نگاه کوتاهی را به آنها بیندازیم.  در ابتدای مقاله، بازی اندروید و آیفون Batman: The Enemy Within را داریم که ادامه‌ای بر مبارزه این شخصیت محبوب با آشوبگران شهر گاتهام است و در ادامه نیز به دو بازی Zombie Anarchy و Stranger Things می‌پردازیم که هر یک در جایگاه خود می‌توانند حسابی شما را سرگرم کنند.

اگر بازی‌های پایین نظر شما را جلب نکرد،‌ می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل،‌ به انبوهی از معرفی‌های روزانه زومجی دسترسی داشته باشد. زومجی همینطور به صورت ماهیانه، بهترین بازی های اندروید رایگان و غیر رایگان را معرفی می‌کند که در ابتدای ماه شمسی و میلادی روی خروجی سایت قرار می‌گیرد. اگر به دنبال بازی‌های پیشنهادی برای آخر هفته هستید، می‌توانید نگاهی به بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته بیندازید.

بازی Batman: The Enemy Within

Batman: The Enemy Within

مقاله‌های مرتبط:

    محبوبیت تل تیل گیمز در کنسول‌ها و پی‌سی، باعث شد تا این کمپانی با ورود به بازار بزرگ بازی‌های گوشی‌های همراه، مجموعه بازی‌های اپیزودیک خودش را برای پلتفرم‌های اندروید و iOS نیز منتشر کند. حال بعد از معرفی بازی Batman: The Telltale Series در زومجی، هفته گذشته به سراغ بازی Batman: The Enemy Within رفته‌ایم که داستان آن به وقایع بعد از پنجمین قسمت The Telltale Series می‌پردازد، زمانی که مدتی از مبارزه نهایی بتمن با Lady of Arkham می‌گذرد و همه مردم بتمن را به عنوان ناجی می‌شناسند. در این بازی همینطور شاهد حضور شخصیت‌ منفی The Riddler از دنیای دی‌سی هستیم که عمدتا به دلیل معاماها و پازل‌هایی که در برابر بتمن قرار می‌دهد، شهرت دارد. بازی از لحاظ گیم‌پلی بهبود‌هایی داشته است که از میان آنها می‌توان به گیم‌پلی سریع‌تر و انتخاب نوع مبارزه از میان دو گزینه اشاره کرد. بازی همینطور مثل سابق دیالوگ-محور است که احتمالا گاهی شما را به چالش می‌کشد.

    دانلود بازی اندروید و آیفون Batman: The Enemy Within

    پلی‌استور اپ‌استور

    بازی Ire: Blood Memory

    Ire: Blood Memory

    مقاله‌های مرتبط:

      کافی است کمی به تصاویر بازی Ire: Blood Memory نگاهی بیندازید تا به سرعت به یاد سری Souls بیفتید. هرچند دانلود بازی بدون دیتا برای اندروید لذت خودش را دارد، اما حقیقت این است که تجربه بازی‌هایی با جزئیات بافت‌های بالا و گرافیک چشم‌نواز نیازمند دریافت بازی های با دیتا است و بازی Ire: Blood Memory نیز حداقل در این زمینه با حجم نزدیک به ۸۰۰ مگابایتی خود، شما را ناامید نمی‌کند. Ire: Blood Memory دارای دو بخش کمپین داستانی و Arena است که در اولین بخش وارد جهان بسیار بزرگی می‌شوید که دارای مراحل متعددی با محیط‌های متنوع است. در هر مرحله دشمنان زیادی انتظار شما را می‌کشند و باید با شکست دادن آنها خود را برای مبارزه با باس نهایی آماده کنید. در جریان بازی با سلاح‌های آشنایی از سری سولز روبرو می‌شوید و همین تنوع سلاح‌ها و تجهیزات است که Ire: Blood Memory را از یکنواختی خارج می‌کند. اما بخش چندنفره یا همان Arena، تجربه‌ی متفاوتی را برایتان رقم می‌زند. در این بخش باید مانند مجموعه سولز، در نقش هاست، به مصاف سایر بازیکنان بروید.

      دانلود بازی اندروید و آیفون Ire: Blood Memory

      پلی‌استور اپ‌استور

      بازی OPUS: Rocket of Whispers

      OPUS: Rocket of Whispers

      مقاله‌های مرتبط:

        به ویژه برای افرادی که به دنبال بازی‌های داستان محور هستند، بازی OPUS: Rocket of Whispers تجربه‌ای ناب است که شما را به دنیایی آخرالزمانی می‌برد. جایی که به دنبال پخش بیماری، شاهد مرگ مردم سرزمینی هستیم که زمانی زیر نظر افسونگرها در صلح و آرامش و امنیت بودند. حال شما وظیفه کنترل جان و فِی، دو شخصیت داستان را برعهده دارید که تنها بازمانده‌های این اتفاق غیر منتظره هستند. بازی از جایی آغاز می‌شود که شما در نقش فِی، یکی از ۱۲ افسونگر منتخب، باید برای خاکسپاری مردگان به روش سنتی، راکت بسیار بزرگی را از نو بازسازی کنید. وجود صحنه‌های سینمایی و پیوستگی بازی برای نمایش گذران زمان باعث شده تا داستان مرحله به مرحله برای شما بازگو شود و درک آن نیز آسان‌تر شود. در جریان بازی باید آیتم‌های مورد نیازتان را جمع‌آوری کنید و از آنها برای عبور از برخی مناطق بهره ببرید. سیستم روز و شب متفاوت و حضور ارواح در شب، از جمله‌ی سوپرایزهایی هستند که در جریان بازی به راز پشت آنها پی می‌برید.

        دانلود بازی اندروید و آیفون OPUS: Rocket of Whispers

        پلی‌استور اپ‌استور

        بازی Stranger Things: The Game

        Stranger Things: The Game

        مقاله‌های مرتبط:

          بعد از استقبال خوب بینندگان و منتقدین از فصل اول سریال Stranger Things و در آستانه پخش فصل دوم این سریال، هفته گذشته بازی اقتباسی جدیدی از این سریال با نام Stranger Things: The Game برای اندروید و iOS منتشر شد. در این بازی اکشن/ماجراجویی که بی‌شباهت به بازی‌های کلاسیک نیست، باید در نقش یک کارآگاه، برای پیدا کردن کودکان گم‌شده تلاش کنید. بازی در کنار معماهایی مانند یافتن راه باز کردن درب خروج یا غیر فعال کردن لیزرها، به شما اجازه می‌دهد تا میان شخصیت‌هایی با توانایی‌های مختلف سوییچ کنید و با توجه به نیاز خود از شخصیت‌ها برای حل معماها کمک بگیرید. اما دنیای پیکسلی بازی، زیبایی خاص خود را دارد، توسعه‌دهندگان سعی کرده‌اند تا با حفظ فضای دهه ۸۰ میلادی سریال در این بازی موبایل، حس و حال بازی‌های دهه ۸۰ را به بازیکنان بدهند. با توجه به اهمیت کم خریدهای درون برنامه‌ای و رایگان بودن بازی بازی Stranger Things: The Game زیبا، به راحتی می‌توانید بازی را هم‌اکنون از گوگل‌پلی و اپ استور دانلود کنید.

          دانلود بازی اندروید و آیفون Stranger Things: The Game

          پلی‌استور اپ‌استور

          بازی Zombie Anarchy

          Zombie Anarchy: Survival Game

          مقاله‌های مرتبط:

            بازی‌های موبایل کمپانی گیم‌لافت عمدتا به کیفیت بالا شهرت دارند و به همین دلیل نیز زمانی که این کمپانی بازی جدیدی را منتشر می‌کند، مورد استقبال بازیکنان قرار می‌گیرد. حال این کمپانی بازی جدید Zombie Anarchy: Survival Game را برای اندروید، iOS و ویندوز موبایل منتشر کرده است که در آن با شخصیت‌های مختلفی در دنیای آخرالزمانی به پایگاه زامبی‌ها حمله می‌کنیم تا یکی پس از دیگری، پایگاه‌های آنها را با خاک یکسان کنیم. نکته‌ای که بازی Zombie Anarchy: Survival Game را به محصولی جذاب تبدیل می‌کند، حالت PvP این بازی است که به لطف آن می‌توانید در تعاملی با سایر بازیکنان به پایگاه‌های مختلف حمله کنید. در این بازی همینطور می‌توانید در رویداد‌های متفاوت شرکت کنید، سلاح‌های جدید آزاد کنید، شخصیت‌های متفاوت را به اردوگاه امن خود دعوت کنید و در نهایت اگر علاقه داشتید به شکار زامبی‌هایی بروید که در اطراف شهر جولان می‌دهند. حضور باس‌ها و همینطور گرافیک خوب بازی برای یک محصول موبایل، از دیگر خصوصیات بازی هستند. شما می‌توانید این بازی را به صورت رایگان برای اندروید، iOS و ویندوز دانلود کنید.

            دانلود بازی اندروید Zombie Anarchy: Survival Game

            پلی‌استور اپ‌استور ویندوز استور

            برای دانلود بازی های موبایل به بخش بازی اندروید، بازی آیفون یا بازی ویندوز موبایل زومجی مراجعه کنید.

            تبلیغات
            داغ‌ترین مطالب روز

            نظرات

            تبلیغات