برنامه App Usage: چند ساعت با هر اپلیکیشن کار می‌کنید؟ - زوم اپ

جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اپلیکیشن App Usage ابزاری جالب برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید میزان زمانی که از هر اپلیکیشن استفاده کرده‌اید را مشاهده کنید.
تبلیغات

گوشی‌های هوشمند در این روزها یکی از پراستفاده‌ترین ابزارها در بین ما هستند که بخش اعظمی از این محبوبیت، مدیون اپلیکیشن‌ها است؛ چراکه یک گوشی هوشمند به تنهایی کاربردی جز تماس و پیامک ندارد و این اپلیکیشن‌ها هستند که کاربردهای فراوانی به آن اضافه می‌کنند.‌ زیاد بودن اپلیکیشن‌های کاربردی و همچنین سرگرم‌کننده بودن آن‌ها باعث شده است تا ساعت‌های زیادی در روز مشغول کار با گوشی باشیم. App Usage اپلیکیشنی کاربردی برای اندروید است که کنترل کاملی روی دیگر اپ‌های گوشی دارد و می‌تواند آمار و اطلاعات مفید و جالبی را درباره‌ی گوشی و برنامه‌های نصب شده در اختیارتان قرار دهد.

برای مثال تلگرام یا اینستاگرام از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های هرکاربری هستند؛ اما تابحال به این موضوع فکر کرده‌اید که در روز چند ساعت از این برنامه‌ها استفاده می‌کنید؟ یا برای مثال می‌توانید حدس بزنید که در روز چندبار صفحه‌ی گوشی خود را برای چک کردن ساعت یا استفاده از یک اپ آنلاک می‌کنید؟ App Usage تمام این آمارها را به طور دقیق در اختیار شما قرار می‌دهد. این برنامه تمام اپلیکیشن‌های نصب شده را تحت نظارت درمی‌آورد و زمان استفاده‌ی شما از هر‌برنامه را به صورت تفکیک‌شده محاسبه می‌کند. این آمار شاید در روز اول چندان جالب‌توجه نباشد؛ اما کافیست یک هفته یا یک ماه این برنامه را روی گوشی نصب داشته باشید تا از میزان ساعاتی که در تلگرام یا اینستاگرام می‌گذرانید متعجب شوید.

نکته‌ی جالب دیگر امکان تنظیم هشدار برای هر اپ است. شما می‌توانید مشخص کنید که در صورتی که استفاده‌تان از تلگرام بیشتر از ۲ ساعت در روز شد این برنامه توسط یک نوتیفیکیشن به شما هشدار دهد. برای دانلود برنامه اندروید App Usage از لینک زیر استفاده کنید.

ویژگی ها

  • طراحی زیبای رابط کاربری
  • محاسبه دقیق زمان استفاده از اپلیکیشن به صورت تفکیک شده
  • امکان حذف برنامه ها با یک لمس
  • نمایش تعداد دفعاتی که گوشی را چک می کنید
  • نمایش نمودار و رتبه بندی پرمصرف ترین اپلیکیشن ها
  • هشدار برای استفاده بیش از حد از یک برنامه

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

آموزش دانلود از پلی‌استور: در صورتی که بعد از انتخاب گزینه دانلود و انتقال به پلی‌استور با پیغام "This item is not available in your country" مواجه شدید می‌توانید از ربات تلگرامی @apkdl_bot برای دریافت فایل Apk برنامه استفاده کنید. لینک پلی‌استور برنامه را کپی کرده (با راست‌کلیک یا لمس طولانی روی گزینه‌ی بالا) و به این ربات ارسال کنید تا بعد از چند لحظه فایل APK برای شما ارسال شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات