بررسی ویدیویی ال جی وی 30

پنج‌شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی وی ۳۰ را باید یک گوشی‌هوشمند متفاوت و کم‌ نقص از سوی ال‌جی خواند که برای جبران ناکامی‌های پیشین این کمپانی کره‌ای راهی بازار شده است.
تبلیغات

ال‌جی چندی پیش در جریان برگزاری ایفا ۲۰۱۷ نسل جدید پرچم‌دار خود را رونمایی کرد. ال‌جی وی ۳۰ را باید یک گوشی هم‌راستا با آخرین ترندهای بازار خواند که در کنار طراحی خوب از قابلیت‌ها و ویژگی‌های سخت‌افزاری بسیار جالب توجهی نیز بهره می‌برد.

مقاله‌های مرتبط:

ال‌جی در وی ۳۰ برای اولین بار پس از محصولات سری جی فلکس خود از صفحه‌ی نمایش اولد یا به بیان بهتر پی-اولد استفاده کرده است. این گوشی‌هوشمند با طراحی که از وجود لبه‌های باریک بهره می‌برد، موفق شده تا صفحه‌ی نمایش ۶.۰ اینچی با رزولوشن +QHD را در یک فرم فکتور نه چندان بزرگ جای دهد. با وجود اینکه وی ۳۰ از نسبت تصویر ۱۸ به ۹ بهره می‌برد؛ اما در ظاهر، یک گوشی‌هوشمند با بدنه‌ی باریک و دراز به نظر نمی‌رسد. اما وقتی آن را در دست بگیرید، می‌توانید متوجه خوشدست بودن این گوشی شوید.

ال‌جی در وی ۳۰ از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ استفاده کرده که آن را از این نظر در ردیف آخرین پرچمداران اندرویدی موجود در بازار قرار می‌دهد. ال‌جی وی ۳۰ از وجود یک ماژول رم ۴ گیگابایتی نیز در کنار حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی بهره می‌برد. از دیگر مشخصات فنی قابل ذکر این گوشی باید به پشتیبانی از Quad DAC اشاره کرد که در صورت استفاده از یک هدفون با کیفیت، می‌توان لذت گوش دادن به موسیقی با کیفیت بالا را تجربه کرد.

تماشا در یوتیوب

نظر شما درباره ال‌جی وی ۳۰ چیست؟ برای مشاهده قیمت گوشی در فروشگاه‌های اینترنتی و مقایسه مشخصات از بخش محصولات زومیت استفاده کنید. همچنین لیست روزانه قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی هواوی، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی آنر و قیمت آیفون اپل با امکان خرید اینترنتی، تصاویر، بخش پرسش و پاسخ، اخبار مرتبط و بررسی‌های زومیت و کاربران نیز در دسترس شما قرار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات