گلکسی نوت 8 سامسونگ یک درصد از سهم بازار را در اختیار دارد

پنج‌شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
چهار هفته از زمان عرضه‌ی گلکسی نوت 8 می‌گذرد که فبلت سامسونگ توانسته یک درصد از سهام بازار گوشی‌های اندرویدی را به خود اختصاص دهد.
تبلیغات

به نظر می‌رسد قیمت گلکسی نوت 8 مانعی برای خرید آن به شمار نمی‌رود و این فبلت بعد از زمان عرضه، به سرعت سهم خود از بازار افزایش داده است. براساس آمار ارائه شده از سوی شبکه‌ی تبلیغاتی AppBrain، گلکسی نوت 8 توانسته در بازارهای کلیدی گوشی‌های اندرویدی، یک درصد از سهم بازار را به خود اختصاص دهد.

فبلت سامسونگ در کشور خودش ۱.۷ درصد از سهم بازار را در اختیار دارد و هفدهمین گوشی محبوب کره‌جنوبی است. در استرالیا و آمریکا، گلکسی نوت 8 توانسته در مدت زمان کمتر از یک ماه، یک درصد از سهم بازار را به خود اختصاص دهد. باید اشاره کنیم که فروش استرالیا یک هفته بعد از دیگر بازارها شروع شده است.

در مقایسه با گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، جالب است بدانید فروش ترکیبی این دو پرچمدار، ۵ تا ۶ درصد از سهم بازار را بعد از 6 ماه به سامسونگ اختصاص داده بود.

البته در اروپا با اینکه فبلت سامسونگ همزمان با آمریکا و کره‌جنوبی عرضه شده، اما سهم بازار گلکسی نوت 8، کمتر از یک درصد است. میزان رشد فروش این گوشی در بازار کانادا نیز رشد آرامی دارد.

نکته‌ی قابل توجه در نمودار، جایگاه گلکسی نوت 3 است که هنوز ۴.۶ درصد از بازار کره‌جنوبی را به خود اختصاص داده و بعد از گلکسی نوت 4 قرار دارد. کاربرد این فبلت در بازار آمریکا شگفت‌انگیز نیست، ولی محصولی که متعلق به چهار سال پیش است، هنوز ۱.۱1 درصد از سهم بازار این کشور را در اختیار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات