تصویر فاش شده از میت 10 پرو، طراحی پرچمدار جدید هواوی را تأیید می‌کند

چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
به‌تازگی، پوستر تبلیغاتی از گوشی پرچمدار میت ۱۰ پرو هواوی به‌دست آمده است که عرضه آن‌را با نمایشگر کشیده و دوربین دوگانه تأیید می‌‏کند.
تبلیغات

روند انتشار شایعات از گوشی پرچمدار میت ۱۰ پرو هواوی در طی چند هفته گذشته افزایش یافته و مشخصات‌فنی و طراحی احتمالی این مدل فاش شده است. به‌تازگی نیز، تصویر تبلیغاتی از میت ۱۰ پرو منتشر شده است که طراحی پرچمدار جدید هواوی (Huawei) را به نمایش می‌گذارد.

تصویر منتشر شده از Mate 10 Pro، بهترین تصویری نیست که از نسخه رده‌بالای پرچمدار جدید هواوی به‌دست آمده است؛ با این‌حال، این تصویر با تصاویر رندری پیش‌تر فاش شده از نسخه «پرو» میت ۱۰ هواوی هم‌خوانی دارد. در تصویر ارائه شده، می‌توانید پشت گوشی میت ۱۰ پرو را مشاهده کنید و بخشی از پنل جلوی این مدل نیز به نمایش گذاشته شده است.

آن‌طور که به‌نظر می‌رسد، حاشیه‌های اطراف نمایشگر میت ۱۰ پرو بسیار باریک خواهد بود؛ همچنین این مدل با دوربین دوگانه عرضه می‌شود. سنسورهای دوربین به صورت عمودی چیده شده‌‏اند؛ شرکت آلمانی لایکا لنزهای دوربین میت ۱۰ پرو را توسعه داده است. سیستم فوکوس خودکار لیزری نیز از دیگر مواردی محسوب می‌شود که در تصویر تبلیغاتی فاش شده از میت ۱۰ پرو هووای جلب‌توجه می‏‌کند و در کنار سنسورهای دوربین اصلی، فلاش LED دوگانه قرار گرفته است.

میت 10 پرو

با توجه به تصاویر فاش شده، می‌توان گفت که پنل پشتی فبلت میت ۱۰ پرو هواوی دارای انحنا خواهد بود و حتی ممکن است نمایشگر نیز انحنای کمی داشته باشد. میت ۱۰ پرو گوشی با حاشیه‌های باریک طراحی شده است و طراحی بدون لبه دارد؛ با اینکه جزئیات زیادی از میت ۱۰ در دسترس نیست اما شایعه‌پردازان اشاره می‌کنند که این مدل، حاشیه‌های ضخیم‌تری نسبت به مدل «پرو» خواهد داشت و نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه آن کم‌تر از نسخه «پرو» میت ۱۰ خواهد بود.

انتظار می‌رود شرکت چینی هواوی در تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر ماه) از هر دو گوشی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو به صورت رسمی در رویداد اختصاصی در آلمان، رونمایی کند. همچنین شایعات به معرفی نسخه «لایت» میت ۱۰ به همراه دو فبلت پرچمدار جدید هواوی اشاره دارند؛ این مدل، مدتی پیش با نام Huawei Maimang 6 در چین معرفی شده بود. چهارمین مدل نیز که احتمالاً به همراه میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو از آن رونمایی خواهد شد، فبلت رده‌بالای میت ۱۰ «پورش دیزاین» است که شایعات به برچسب قیمتی ۱۳۰۰ دلاری برای آن اشاره می‌کند.

براساس گمانه‌زنی‌ها، میت ۱۰ پرو به نمایشگر ۵.۹۹ اینچی Full HD + (یا ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) مجهز خواهد شد؛ پیش‌تر گمان می‌رفت نسخه «پرو» پرچمدار جدید هواوی با نمایشگر Quad HD راهی بازار می‏‌شود. در میت ۱۰ پرو، نسبت ابعاد نمایشگر ۲ به ۱ خواهد بود؛ این موضوع باعث شده است تا میت ۱۰ پرو طراحی کشیده داشته باشد.

شش گیگابایت رم و باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت از دیگر مشخصات احتمالی نسخه «پرو» هواوی میت ۱۰ به شمار می‌رود؛ شرکت هواوی، ظرفیت باتری را با انتشار یک تیزر رسمی تأیید کرده است. تراشه کرین ۹۷۰ (Kirin 970) که مدتی پیش در نمایشگاه IFA از آن رونمایی شد، قدرت پردازشی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو هواوی را تأمین خواهد کرد؛ این تراشه هشت هسته‌ای، از واحد پردازش عصبی (NPU) اختصاصی به منظور پردازش محتوای مربوط به هوش مصنوعی بهره می‌گیرد. مطابق با شایعات، هوش مصنوعی میت ۱۰ می‌تواند در هنگام عکاسی، برخی از پارامترهای دوربین را تغییر دهد و همچنین قادر است تصاویر را بدون نیاز به اینترنت ترجمه کند.

شرکت هواوی درنظر دارد تا میت ۱۰ پرو را با سیستم‏‌عامل اندروید ۸.۰ اوریو عرضه کند؛ جدیدترین نسخه از پوسته‌ی EMUI نیز روی سیستم‌عامل اندروید نصب شده است که رابط‌کاربری اختصاصی هواوی را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات