بزرگداشت دهمین سالگرد معرفی آیفون با صفحه‌ای در وبسایت اپل

دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل از شب گذشته به مناسبت دهمین سالگرد رونمایی از آیفون که مصادف با ۹ ژانویه یا ۲۰ دی ماه است، صفحه‌ای را به این موضوع اختصاص داده است.
تبلیغات

استیو جابز ۹ ژانویه سال ۲۰۰۷ اولین نسل از گوشی هوشمند آیفون را رونمایی کرد. کمپانی اپل برای گرامیداشت دهمین سالگرد رونمایی از آیفون توسط استیو جابز، از شب گذشته  صفحه‌ای به این موضوع اختصاص داده است.

در این صفحه با اشاره به اینکه ۹ ژانویه مصادف با رونمایی اولین نسخه‌ی آیفون است، تصاویری از استیو جابز، مؤسس کمپانی اپل که این گوشی هوشمند را برای اولین بار رونمایی کرد، قرار گرفته است. در این صفحه‌، کارکنان اپل نیز یادبودهایی در رابطه با اولین نسل آیفون نوشته‌اند که اشاره‌ی آن‌ها به ساخت آیفون و تبدیل رؤیا به واقعیت است.

فیل شیلر، مدیر ارشد بازاریابی اپل در این رابطه چنین اظهار نظر کرده است:

بسیار حیرت‌انگیز است که می‌بینیم از اولین آیفون تا آیفون ۷ پلاس، همه با استانداردهایی همراه شده‌اند که سایر محصولات موجود در بازار با آن‌ها مقایسه می‌شوند.

شیلر پس از اشاره به لیست بلندبالایی از قابلیت‌های آیفون، به این نکته اشاره‌ کرد که هنوز اپل در ابتدای کار قرار دارد. آخرین جمله‌ی شیلر را می‌توان به منزله‌ی وجود سورپرایزهایی خواند که این کمپانی برای آیفون ۲۰۱۷ در نظر گرفته است.

تاکنون شایعات مختلفی در رابطه با آیفون ۸ یا همان آیفونی که قرار است اپل امسال راهی بازار کند، منتشر شده است. از جمله‌ی ویژگی‌های منتسب به نسل جدید آیفون باید به بهره‌گیری از OLED با لبه‌های خمیده، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم در کنار بدنه‌ی شیشه‌ای به جای استفاده از آلومینیوم اشاره کرد. حتی اشاره‌هایی نیز به واقعیت افزوده و امکان پشتیبانی از این مفهوم در آیفون جدید اپل به میان آمده است.

تیم کوک در این رابطه گفته است:

آیفون از اولین دهه‌ی عمر خود استانداردهایی در حوزه‌ی موبایل تعریف کرده و این هنوز آغاز کار ما است... بهترین در راه است.

نظر شما در مورد نسل بعدی آیفون اپل چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات