سامسونگ ۱۰۰ میلیون دستگاه گلکسی J عرضه می‌کند

دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
شرکت کره‌ای سامسونگ قصد دارد تولید سری‌ گوشی‌های میان‌رده J و A خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.
تبلیغات

یک منبع آگاه کره‌ای به‌تازگی اعلام کرده است که سامسونگ قصد دارد تعداد ۲۰ میلیون دستگاه از گوشی‌های هوشمند میان‌رده سری A خود را به بازار عرضه کند. در ادامه این خبر آمده است که سری J تولید بیشتری خواهد داشت و ۱۰۰ میلیون دستگاه از این سری به بازار عرضه خواهد شد.

هفته گذشته سامسونگ از تولیدات جدید خود در خانواده A یعنی سری ۲۰۱۷ رونمایی کرد. این شرکت در محصولات جدید میان‌رده خود تعدادی از امکانات پرچم‌داران مانند مقاومت در برابر نفوذ آب و سنسور اثر انگشت را تعبیه کرده است.

سری گلکسی J از گوشی‌های سامسونگ، محصولاتی میان‌رده هستند که در بازارهای رو به رشد محبوبیت خوبی دارند و توانسته‌اند سهم مناسبی از بازار را به خود اختصاص دهند. این سری در بازارهایی مانند آمریکای جنوبی و هند فروش خوبی داشته‌اند. سامسونگ با تکیه بر همین فروش و محبوبیت زیاد، تصمیم گرفته است تعداد تولیدات خود در این خانواده را افزایش دهد و به ۱۰۰ میلیون دستگاه برساند.

ممکن است اکثر کاربران این تصمیم سامسونگ را بلندپروازانه تلقی کنند. نکته قابل توجه این است که برنامه این شرکت برای تولید گلکسی اس ۸، عجیب‌تر است. خبرگزاری‌های کره جنوبی اعلام کرده‌اند که سامسونگ به‌احتمال زیاد برنامه‌ای برای تولید ۶۰ میلیون دستگاه از گوشی پرچم‌دار خود دارد که برای این سری از گوشی‌ها بسیار عجیب و زیاد است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات