تصاویری از جعبه گشایی نوکیا 6 منتشر شد

دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
نوکیا ۶ دیروز توسط شرکت فنلاندی معرفی شد. حالا تصاویر جدیدی از طراحی و جعبه آن منتشر شده است.
تبلیغات

شرکت تولیدکننده گوشی‌های نوکیا یعنی HMD Global روز گذشته اولین گوشی اندروید با این برند را معرفی کرد. نوکیا ۶ که انتظار می‌رفت با سر و صدای تبلیغاتی بیشتری در CES معرفی شود، در سکوت خبری و برای بازار چین رونمایی شد و البته توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد.

امروز تصاویر جدیدی از این گوشی به همراه جعبه آن منتشر شده است که طراحی زیبا و خاص آن را به‌خوبی نمایان می‌کند. این محصول که یک گوشی میان‌رده محسوب می‌شود، از بدنه کاملا آلومینیومی بهره می‌برد و خط آنتن نیز به زیبایی در اطراف آن تعبیه شده است.

از مشخصات Nokia 6 می‌توان به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی و پردازنده اسنپدراگون ۴۳۰ اشاره کرد. گوشی اندروید جدید نوکیا مجهز به ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است که از کارت حافظه microSD نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین استفاده‌شده در محصول جدید نوکیا، دارای لنز ۱۶ مگاپیکسلی مجهز به فلاش معمولی است و برایی دوربین سلفی لنز ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. باتری این گوشی ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است.

قیمت گوشی جدید نوکیا در حال حاضر ۱۶۹۹ یوآن معادل ۲۴۵ دلار اعلام شده است و این محصول پیش از سال جدید چینی، پایان ماه جاری میلادی در این کشور عرضه خواهد شد. نوکیا در بازار میان‌رده‌ که برای حضور گوشی خود انتخاب کرده است، رقیبان سرسختی، هم در بازار چین و هم در بازارهای جهانی دارد.

نظر شما چیست؟ آیا نوکیا می‌تواند با ورود به بازار اندرویدی‌ها، محبوبیت ازدست‌رفته‌ی خود را پس بگیرد؟

nokia 6
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات