هدفون 100 دلاری که 300 دلار می ارزد!

یک‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 7 دقیقه
E1001 هدفون نسل جدید سه درایوری محصول 1more، هدفون توگوشی که با تکنولوژی خود، این روزها رقبای خود را به چالش کشیده است.
تبلیغات

برند 1more در سال 2013 به عنوان یک شرکت در حوزه طراحی تولید محصولات خلاقانه صوتی با سرمایه گذاری شرکت شیائومی و GGV توسط سه تن از مدیران سابق شرکت فاکسکان که در اوایل هزاره سوم مشغول توسعه آیپدهای اپل و هدفون های آن بودند تاسیس شده و فعالیت خود را آغاز کرده و تمرکز خود را بر روی طراحی و تولید هدفون‌های حرفه‌ای با کیفیت بالا قرار داده است. اکثر کمپانی‌های تولید هدفون، تولید قطعات خود را برون سپاری کرده و خودشان فقط این قطعات را اسمبل کرده و مدل‌های مختلف هدفون را تولید می کنند. اما شرکت 1more تمامی قطعات هدفون رو از ابتدا ساخته و مدل‌های مختلف آن را تولید می‌کند.

موسس وان مور، آقای «Gary Hsieh» به وال استریت ژورنال می‌گوید: «استراتژی ما چنین است که با محصولات عالی اما قیمت مناسب به سراغ مشتریان برویم. ما می‌خواهیم همچون لکسوس در دنیای اتومبیل‌ها باشیم نه تویوتا یا BMW.»

طراحی و ایجاد درایورها و بعد از آن طراحی هدفون های منحصر بفرد و بعد از آن تولید آن باعث شده که 1more بهترین هدفون‌ها با مناسب‌ترین قیمت ها را به بازار عرضه کند.

1more برای دست یافتن به بالاترین استانداردها، دائما در حال توسعه تکنولوژی های جدید مانند بررسی تجربه‌های موسیقایی در طراحی هدفون‌ها بوده که نهایتا منجر به تولید هدفون هایی بشود که انتظارات مشتریان را برآورده نماید.

لذت بردن از موسیقی به همان کیفیتی که در استدیو اجرا و ضبط شده، دیگر یک خواسته لوکس نیست، بلکه این یک استاندارد در هدفون‌های 1more است.

تکنولوژی انحصاری صوت: صدا را با همان کیفیت اجرای خواننده بشنوید!

از آنجایی که درایورها در هدفون مهمترین قسمت آن هستند، 1more در طراحی و تولید هدفون تو گوشی E1001 از درایورهای انحصاری با دیافراگم3 لایه استفاده کرده است. داخلی‌ترین لایه آن از فلزی که در صنایع هوا فضا مورد استفاده قرار می گیرد، ساخته شده که این فلز رسایی صدای بسیار بالایی داشته و به دلیل جرم کم آن ، از فولاد نیز مستحکم‌تر است. در نتیجه استفاده از این فلز صدای طبیعی‌تر با فرکانس بالاتر تولید می‌کند.

دولایه بیرونی دیافراگم از پلیمر ارتجاعی (PET) ساخته شده که این ساختار به شکل قابل توجهی بیس و وضوح صدا را بالا می‌برد.

۱ مور

تکنولوژی ساختار ترکیبی انحصاری درایور ها

مبدل‌ها در هدفون‌های تو گوشی 1more از جمله مدل E1001 از 3 لایه تشکیل شده که دو لایه آن درایور با ساختار Balanced Armature  و یک لایه درایور Dynamic است. این ترکیب درایورها در کنار هم باعث تجربه شنیدن صدای بسیار دقیق و بی‌نظیر با قدرت و وضوح بالا می‌شود.

۱مور

قدرت ورودی بالا، صدای طبیعی بدون اعوجاج

کارکردن دو موتور در درایور هدفون E1001 باعث می‌شود که صدای گرم و طبیعی‌تری به گوش برسد و همچنین با وجود قدرت ورودی بالا، صدا بدون هیچ اعوجاج و نویزی به گوش شما می‌رسد. این موتورها با پوشش منحصربفرد سیلیکونی با دومام احاطه شده که باعث می شود هیچ نویز و خراشی در صدا ایجاد نشود.

۱مور

فرکانس متعادل، صدای دقیق و نُت به نٌت

فرکانس متعادل در هدفون تو گوشی E1001 باعث شده که بیس صدا با اینکه نسبت به برندهای دیگر ۳ برابر شده،  اما آزار دهنده نباشد و همچنین این تعادل منجر به این می‌شود که صدای دقیق و واضح مورد نظر خواننده کاملا به گوش برسد.

راحت و ارگونومیک

پدهای توگوشی و ارگونومیک که به راحتی در گوش فیت می‌شوند، راحتی، عدم شنیدن صدای خارجی و نویز و بیس بیشتر را باعث می‌شود.

۱مور

میکروفن داخلی با وضوح صدای بالا

میکروفن یکپارچه با تکنولوژی MEMS که باعث انتقال صدا با وضوح بالا در زمان مکالمه می شود. سیم میکروفن به طور جداگانه از یک کانال استریو کشیده شده است.

کابلی از جنس لباس ضد گلوله!

جنس روکش کابل هدفون E1001 از کولار است. این جنس در لباس های ضد گلوله استفاده می‌شود و با وزن کم و قابلیت کش‌سانی بالا و همچنین مقاومت در برابر گره خوردگی و پارگی، لذت استفاده از  این هدفون منحصر بفرد را چندبرابر می‌کند.

بدنه آلومینیومی ، یک حس لاکچری !

در طراحی و ساخت بدنه این هدفون از آلومینیوم CNC شده و خش دار برای زیبایی، مقاومت و همچنین وقار این هدفون استفاده شده است.

سازگار با اندروید و iOS

E1001 با تمامی سیستم عامل‌های اندروید و iOS سازگار بوده و بهترین عملکرد را دارد و از طرف دیگر تمامی کلیدهای کنترلی آن بر روی هر دو سیستم عامل قابل استفاده است.

E1001 ، جوایز و گواهی نامه ها

محصولات برند 1more از جمله مدل E1001 توسط هنرمندان فعال عرصه موسیقی و استدیو های تولید موسیقی جهان مورد استفاده قرار گرفته و از این رو جایزه برترین طراحی را در سال 2016 از کمپانی آلمانی iFDesign دریافت کرده و همچنین در  سال های 2001، 2006، 2007 و 2009 توسط برنده جایزه مهندسی میکس صدا، Luca Bignardi، مورد استفاده قرار گرفته است.

از دیگر جوایز این هدفون قدرتمند به جایزه PCmag و Cnet می‌توان اشاره کرد که در سال 2016 به عنوان محصول برتر انتخاب شده است.

از دیگر جوایز اهدا شده و Reviewهایی که توسط کمپانی‌های مطرح دنیا در مورد این هدفون انجام شده، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برترین هدفون توسط وبسایت و کمپانی Picky Ears
  • بهترین هدفون و هدفون تو گوشی توسط کمپانی و سایت Cnet
  • بهترین هدفونی که می توانید بخرید توسط کمپانی و وبسایت Digital Trends
  • برترین هدفون از نظر منتقدان توسط کمپانی و وبسایت Positive Feedback
  • بهترین هدفون سال 2016 توسط وبسایت و کمپانی Home Theater Review
  • برترین محصول سال توسط وبسایت و کمپانی Headphone Guru
  • برنده جایزه Richard Beers توسط کمپانی H.E. Show
  • برنده جایزه 2017 Edison توسط کمپانی Edison Awards
  • برنده جایزه بهترین محصول توسط کمپانی HiFiPlus

مقایسه استانداردهای E1001 با استانداردهای جهانی

پارامترها

استانداردهای

E1001

استانداردهای جهانی

ضربه زدن به کلید

400.000 مرتبه

100.000 مرتبه

آزمایش انعطاف سیم

15.000 مرتبه

5.000 مرتبه

اسپیکر

40mW / 168 h

5mW / 96 h

مقاومت کششی سیم

7kg/2min

2kg/min

تست رها کردن

1.7m – 18 مرتبه

1.2m – 6 مرتبه

همه دلایل برای انتخاب E1001 هدفون تو گوشی 1more

با تمامی ویژگی‌های ذکر شده در بالا از جمله درایور سه لایه و آلیاژهای استفاده شده در ساختار آن که از فلز مورد استفاده در صنایع هوا فضا بوده و همچنین فرکانس متعادل و طراحی راحت و ارگونومیک پدهای تو گوشی و همچنین میکروفن داخلی با کانال استریو جداگانه که باعث تبادل صدا با وضوح بالا می‌شود و از طرف دیگر انتخاب این محصول توسط حرفه‌ای‌های موسیقی و صدا و دریافت جایزه طراحی 2016 از کمپانی iF و در کنار تمامی این ویژگی‌های قیمت مناسب آن E1001 را نسبت به مدل‌های مشابه خود از برندهای دیگر متمایز کرده و یک انتخاب مناسب برای کسانی که می‌خواهند یک هدفون خاص و مناسب برای استفاده روزمره و حتی حرفه‌ای داشته باشند مناسب است. این هدفون هم اکنون در ایران با گارانتی شرکت راندمان در فروشگاه‌های معتبر اینترنتی مثل دیجی کالا و ایران هدفون به فروش می رسد و شما می‌توانید برترین هدفون سال 2016 رو با مناسب‌ترین قیمت همگام با تمام جهانیان داشته باشید.

ویژگی ها

هدفون داخل گوش:  نوع پوشش این هدفون داخل گوش است. حجم و وزن پایین از مزایای این نوع پوشش است. این نوع پوشش بیشتر مخصوص استفاده در محیط‌های بیرونی است.

هدفون موبایل این هدفون برای اتصال به موبایل و گجت‌های معمولی طراحی گردیده است.

میکروفن داخلی:  این نوع هدفون به علت داشتن میکروفن، قابلیت اتصال و مکالمه تلفنی را دارد.

هدفون پشت بسته: نوع پوشش آکوستیکی این هدفون پشت بسته است. این نوع هدفون دارای نشتی صدا خیلی پایینی است و برای محیط‌های عمومی انتخاب مناسب‌ است.

هدفون سبک وزن: طراحی این هدفون به گونه‌ای بوده است که دارای وزن کم باشد و برای استفاده طولانی مدت مناسب گردد.

دارای سرجک 3.5 میلی متری : سرجک این هدفون 3.5 میلی متری می باشد که استاندارد اکثر گجت های معمولی است.

دارای ریموت کنترل: این هدفون دارای ریموت کنترل برای کنترل موزیک و همچنین پاسخگویی به تماس است.

دارای ولوم کنترل: این هدفون دارای ریموت کنترل برای کنترل موزیک و همچنین پاسخگویی به تماس است.

دارای سیم Y شکل: سیم این هدفون به صورت Y است و هر ایرکاپ سیم مجزایی دارد. البته انتخاب این نوع سیم به نوع کاربری شما بستگی دارد.

هدفون مسافرتی و پرتال: طراحی این هدفون برای کاربری مسافرتی و پرتابل است. در این نوع سعی می‌شود کمترین حجم فیزیکی برای هدفون در نظر گرفته شود.

مشخصات فنی

مدل

تو گوشی – E1001

رنگ

مشکی و طلایی

طول کابل

1.2 متر

جک

3.5 میلی متری با روکش طلا

جنس سیم

سیم با لعاب مس

رنج فرکانس

20-40.000HZ

حساسیت

99 dB

امپدانس

32 اهم

ولتاژ

5mW

وزن

18 گرم

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات