اپلیکیشن Nature Sounds: صداهای آرامش بخش طبیعت در اپلیکیشن - زوم اپ

یک‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
Nature Sounds اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که تعداد زیادی از صداهای آرام‌بخش همچون صدای دریا، آبشار و‌... را در خود جمع آوری کرده است و در اختیار شما قرار خواهد داد.
تبلیغات

در یک تحقیق علمی و با بررسی امواج مغزی، مشخص شد که گوش دادن به یک موسیقی راک، نه‌تنها ذهن را آرام نمی‌کند، بلکه فعالیت‌های مغزی و امواج آن را به‌شدت افزایش می‌دهد. در مقابل، شخص مورد آزمایش بعد از دقایقی به یک موسیقی آرام گوش می‌دهد که این بار شاهد امواج آرام و نرمال ذهنی هستیم. برخلاف مبحث غم و شادی در موسیقی که مخالفان سرسختی برای نقض نظریه‌ی «گوش دادن به موسیقی شاد انسان را شاد و گوش دادن به موسیقی غمگین انسان را محزون می‌کند» دارد، این بحث کاملا مورد پذیرش همه قرار گرفته است و علاقه‌مندان به موسیقی‌های راک و خشن نیز می‌دانند که از گوش دادن به این موسیقی‌ها، هر چیزی که نصیبشان شود، آرامش بخشی از آن نیست. Nature Sounds اپلیکیشنی استاندارد و هوشمند است که مجموعه‌ای از صداها و موسیقی‌های آرام‌ بخش را در خود جمع‌آوری کرده تا اگر بنا بر هر دلیلی نیاز به آرام و خلوت شدن ذهن خود داشتید، بتوانید با گوش دادن به آن‌ها این امر را سرعت ببخشید.

Nature Sounds از صداهای طبیعت استفاده می‌کند که این واقعیت را یادآوری می‌کند که هر آنچه انسان برای یک زندگی آرام لازم دارد، در طبیعت خدادادی وجود دارد. از دارو و تغذیه گرفته تا آرامش روحی. خوشبختانه صداهای موجود در Nature Sounds به صورت آفلاین قابل استفاده هستند و برای گوش دادن به آن‌ها نیازی به ارتباط اینترنتی نخواهید داشت. اگر به صدای طبیعت همچون صدای بارش باران در محیط‌های مختلف، صدای آبشار و موج دریا، صدای آواز پرنده‌ها و‌...  علاقه دارید و دوست دارید این صداها را همیشه و همه‌جا در کنار خود داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم این اپلیکیشن را به هیچ وجه از دست ندهید. در بخش دیگر برنامه نیز می‌توانید این صداها را به طور هم‌زمان پخش کنید و برای مثال با پخش هم‌زمان صدای بارش باران و صدای آواز پرندگان یک فضای دلنشین و خاص را به وجود بیاورید. Nature Sounds در دو نسخه‌ی پولی و رایگان منتشر شده است که در نسخه‌ی پولی ویژگی‌هایی همچون نبود تبلیغات، امکان پخش صدا در پس‌زمینه و همچنین استفاده از صداهای موجود برای آلارم گوشی قابل دسترس خواهند بود. البته پیشنهاد می‌کنیم که از ویژگی آلارم برنامه استفاده نکنید چرا که تجربه نشان داده شنیدن صداهایی که به عنوان زنگ بیدارباش برای گوشی تنظیم می‌کنیم بعد از مدتی، باعث استرس و نگرانی خواهد شد از همین رو بهتر است صداهای آرامش‌ بخش این برنامه و همچنین هر صوت دیگری را که به آن علاقه دارید به عنوان زنگ بیدارباش، تماس و‌... قرار ندهید. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • دارا بودن صداهای آرام‌بخش از طبیعت
  • برخورداری از ۹ دسته‌ی مختلف برای صداها
  • امکان تنظیم تایمر برای قطع خودکار صداها
  • دارا بودن تصاویر زمینه‌ی زیبا

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات