پروژه های عکاسی: رؤیای سفر به آمریکای شمالی

شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 7 دقیقه
گاهی اوقات عکاسان آرزوهای دور و درازی در سر دارند که به واقعیت بدل کردن آن‌ها مستلزم تلاش و صرف وقت بسیار است. اما نتیجه این تلاش، گاهی حقیقتا شگفت‌انگیز و تماشایی است.
تبلیغات

اسم این عکاس خوش‌ذوق «گوئیدو دایانا» (Guido Diana) است، او در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۶ تصمیم گرفت به یکی از بزرگ‌ترین رؤیاهای خود جامه‌ی عمل یپوشاند و برای عکاسی راهی آمریکای شمالی شود. در طول سفری ۲۴ هزار کیلومتری و با عبور از مسیرهای هوایی و زمینی متعدد، این عکاس خوش‌شانس شاهد بی‌شمار مناظر زیبا و فریبنده بود و ظاهرا از این ماجراجویی شگفت‌انگیز، نهایت استفاده را برده است.

عکاس گوئیدو دایانا

در طول این مسافرت که نزدیک سه ماه به طول انجامید، او شاهد زیبایی دل‌انگیز رنگ‌های پاییزی در منطقه آسپن کلرادو بود و از نزدیک دریاچه‌های شگفت‌انگیز کانادا را مشاهده کرد، از پل گلدن گیت سان‌فرانسیسکو عکس‌برداری کرد، در میان «گرند کنیون» باشکوه قدم زد و حتی با خرس‌های گریزلی وحشی مواجه شد. در نهایت این عکاس خوش‌شانس صدها چشم‌انداز رؤیایی دیگر را تماشا کرد که شاید بسیاری از ما آرزوی دیدنشان را داریم. 

او می‌گوید آنچه در طول این سفر به آمریکای شمالی به چشم خود دیده، ذهن او را به پرواز درآورده است و اکنون او معتقد است این منطقه زیباترین چشم‌اندازهای این سیاره را در خود جای داده است. به همین خاطر او مایل است بهترین تصاویر ثبت‌شده‌ی خود را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارد و آن‌ها را نیز در قالب این تصاویر تماشایی، در این ماجراجویی‌ها سهیم کند.

عکاس گوئیدو دایانا

پس بهتر است سکوت کرده و از شما دعوت کنیم نگاهی به این مجموعه‌ی تماشایی و چشم‌نواز داشته باشید.

مجموعه تصاویر ثبت شده توس گوئیدو دیانا که در سفری به آمریکای شمالی ثبت و ضبط شده‌اند

نظر شما در مورد این تصاویر چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات