با این بلندگوی ماژولار دیوار صوتی بسازید

شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت AiFi در نمایشگاه CES 2017 از بلندگوی ماژولار جدیدی رونمایی کرد.
تبلیغات

برای داشتن یک تجربه‌ی لذت‌بخش از پخش موسیقی، مطمئنا داشتن بلندگوهای بزرگ یک مزیت محسوب می‌شود. اسپیکرهای بزرگ در واقع همیشه قدرت بیشتر و کیفیت خروجی بهتری دارند.

تنها موردی که در این زمینه مهم به نظر می‌رسد، ابعاد فضای در دسترس شما برای جا دادن بلندگوهای بزرگ و غالبا سنگین است. یک کمپانی سوئدی به نام AiFi روشی برای حل این مشکل در نظر دارد. این شرکت در نمایشگاه CES امسال از بلندگوی ماژولار A-i رونمایی کرد. شما می‌توانید تعدادی از این بلندگوها را به یکدیگر متصل کنید تا مجموعا یک اسپیکر بزرگ در اختیار داشته باشید.

ai speaker

بلندگوی ماژولار A-i از قبل برای عرضه به بازار آمریکا آماده شده‌ است. در زیر لیستی از مشخصات اصلی این محصول را مشاهده می‌‌کنید:

  • امکان اتصال از طریق بلوتوث، مجهز به پورت کمکی و یک درگاه اپتیکال صوتی
  • ابعاد ۷ در ۲ در ۲ اینچ و جنس بدنه‌‌‌ی آلومینیومی
  • مقاوم در برابر آب
  • مجهز به کنترل‌های لمسی در بخش پشتی برای تنظیم صدا، جفت کردن اسپیکر با منبع صوتی و تغییر رنگ
  • امکان کنترل بلندی صدا، جفت کردن اسپیکر و تغییر رنگ از طریق اپلیکیشن
  • امکان اتصال تعداد نامحدود از این اسپیکر با یکدیگر 
  • قیمت هر بلندگو ۲۹۹ دلار

بنا به گفته‌ی نویسنده‌ی وب‌سایت ورج، کیفیت پخش صوتی حتی یک عدد از بلندگوهای جدید کمپانی AiFi بسیار چشم‌گیر است. همچنین در صورت متصل کردن چند عدد از این محصول، کیفیت پخش صوتی بسیار بالا خواهد بود.

بنا به اعلام شرکت AiFi، بلندگوی ماژولار جدید این کمپانی گزینه‌ای بسیار مناسب برای مهمانی‌ها خواهد بود، چراکه شما و دوستانتان با متصل کردن چند عدد از این بلندگوها می‌توانید یک سیستم صوتی بسیار قدرتمند ایجاد کنید. البته هر کاربر می‌تواند روی بلندگوی خود کنترل داشته باشد، ولی امکان تغییر شخص کنترل‌کننده به دیگر افراد نیز وجود دارد.

ai spkeaker
ai spkeaker

نظر شما در مورد این بلندگوی ماژولار و ایده‌ی ساخت آن چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات