تصاویر اینستاگرام در آیفون 7 و آیفون 7 پلاس کیفیت بهتری دارند

شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
قابلیت ویژه‌ای که اینستاگرام در زمان معرفی آیفون‌های جدید اپل وعده داده بود، حال در اختیار کاربران این دو گوشی قرار گرفته است.
تبلیغات

هنگامی که شرکت اپل جدیدترین آیفون‌ ۷ و ۷ پلاس را معرفی کرد، به این مورد اشاره شد که تصاویر در این محصولات زنده‌تر به نظر خواهند رسید و در واقع عکس‌ها در این گوشی‌ها با طیف رنگی وسیع‌تری به ثبت می‌رسند. اینستاگرام نیز سریعا اعلام کرد که با بروزرسانی اپلیکیشن‌ خود، قصد دارد از مزایای این ویژگی بهره ببرد. امروز مایک کریگر، یکی از مؤسسان اینستاگرام و مدیر مالی این شرکت، اعلام کرد دارندگان آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس از این پس می‌توانند از ویژگی‌های دوربین جدید گوشی خود به‌طور کامل بهره ببرند و برای این کار حتی نیازی به بروزرسانی اپلیکیشن نیست.

بنا به آنچه کریگر در حساب کاربری رسمی توییتر خود اعلام کرده است، اینستاگرام از طیف رنگی وسیع آیفون‌های جدید اپل پشتیبانی می‌کند. وی همچنین به این نکته اشاره کرده است که این ویژگی رفته‌رفته برای همه‌ی کاربرانی که از جدیدترین نسخه‌ی اینستاگرام استفاده می‌کنند، فعال خواهد شد. این خبر برای کاربران تصاویر زنده‌ی اپل بسیار اهمیت دارد، چراکه حال می‌توانند عکس‌های اپلیکیشن بومرنگ را از طریق بخش استوری به اشتراک بگذارند. این بروزرسانی اگرچه چندان بزرگ به نظر نمی‌رسد، اما مطمئنا برای کاربران آیفون‌های جدید اپل بسیار کاربردی خواهد بود؛ چراکه همه، عکس‌های سرزنده‌تر را بیشتر می‌پسندند.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات