Decibullz از ایرباد جدیدش در CES 2017 رونمایی کرد

جمعه ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی استارت‌آپی به نام Decibullz در نمایشگاه CES 2017 از ایربادی رونمایی کرده است که می‌تواند متناسب با گوش کاربر، ابعادش را تغییر دهد.
تبلیغات

یکی از موارد مهم در خرید ایرباد این است که بتوان محصولی را انتخاب کرد که متناسب با ابعاد گوش کاربر باشد. این کار باعث می‌شود تا بتوان از کیفیت صدای بهتری بهره برد. البته این موضوع با در نظر گرفتن مدل‌های موجود در بازار بسیار سخت و گاهی اوقات پرهزینه است. البته راه‌هایی مانند شخصی‌سازی کردن ابعاد ایرباد وجود دارد که گاهی اوقات می‌تواند بسیار زمان‌بر باشد.

به‌تازگی استارت‌آپی به نام Decibullz توانسته راه‌کاری برای این مشکل بیابد. این کمپانی از جدیدترین محصولات خود در نمایشگاه CES 2017 رونمایی کرده است که شامل هدفون‌های بی‌سیم و سیم‌دار می‌شوند. البته این هدفون‌ها دارای پوسته‌ای در اطراف ایرباد هستند که باعث می‌شود هدفون به ابعاد مناسب برای گوش شما برسد.

ایرباد Decibullz

تنها کاری که پس از خرید ایربادهای این کمپانی باید انجام دهید این است که قسمت ذکر شده را در درون آب جوش بیندازید تا نرم شود و قبل از اینکه با خنک شدن دوباره سفت شود، آن را درون گوشتان قرار دهید تا به ابعاد مناسب برسد. شاید این روش کمی عجیب به نظر برسد؛ اما برای کاربرانی که می‌خواهند ایرباد متناسب با ابعاد گوششان داشته باشند، بهترین روش حال حاضر است.

از مزیت‌های ایرباد Decibullz این است که اگر پوسته به ابعاد دلخواهتان نرسید، می‌توانید آن را دوباره درون آب جوش بیندازید و نرم کنید. این ایرباد در حال حاضر در دو مدل عرضه می‌شود. مدل دارای سیم به قیمت ۵۹ دلار و مدل بی‌سیم به قیمت ۱۱۹ دلار در دسترس خریداران قرار گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات