ربات پاناسونیک، همراهی بامزه با پروژکتور داخلی

جمعه ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
تا به‌حال دوست داشته‌اید با ربات هم‌کلام شوید؟ پاناسونیک می‌خواهد این کار بکنید و به همین منظور یک ربات بامزه ساخته است.
تبلیغات

پاناسونیک ربات بامزه‌ای را به CES 2017 آورده که قادر است دستورات شما را دریافت کند و پاسخ دهد و در صورت نیاز تصویر مرتبط را از طریق پروژکتور داخلی‌اش روی میز یا دیوار پخش کند.

ربات پاناسونیک هنوز یک طرح مفهومی است و حتی اسم ندارد و پاناسونیک آن را به نمایشگاه آورده است تا بازخورد مردم را دریافت و در راستای بهبود ربات خود از آن‌ها استفاده کند. این ربات دستیار صوتی داخلی خواهد داشت و به پلتفرم اینترنت اشیاء متصل می‌شود تا امکان کنترل لوازم خانگی از طریق آن میسر شود. به این ترتیب ربات پاناسونیک قابلیت‌های مشابه گوگل هوم و آمازون اکو را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

مهم‌ترین برتری ربات پاناسونیک به گوگل هوم یا آمازون اکو در پروژکتور داخلی و چرخ برای راه‌رفتن است. این ربات صدای شبیه به کودکان دارد و حرکات بامزه‌ و مرتبط با گفتگوی در جریان را انجام می‌دهد. این ربات می‌تواند روی میز شما حرکت کند و در صورت نیاز، عکس یا ویدیوی مورد نظرتان را روی دیوار یا میز تحریر به نمایش بگذارد. 

ربات پاناسونیک

باید منتظر ماند و دید پاناسونیک طی ماه‌های آینده چه تغییراتی روی این ربات اعمال می‌کند و محصول نهایی چه زمانی آماده‌ی عرضه می‌شود. با این حال این ربات و بسیاری از ربات‌هایی که در CES امسال به نمایش درآمدند، شبیه به اکسپریا ایجنت سونی هستند که مدتی از آن نیز خبری نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات