چری کیبورد مکانیکی MX Board Silent را معرفی کرد

جمعه ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
مطالعه 1 دقیقه
کیبورد مکانیکی جدید چری که در نمایشگاه CES 2017 رونمایی شد، MX Board Silent نام دارد و دارای سوئیچ‌های بدون صدا است.
تبلیغات

امروز در نمایشگاه CES 2017، کمپانی چری از کیبورد مکانیکی به نام MX Board Silent رونمایی کرد. این محصول درواقع یک مدل آپدیت شده از کیبورد کلاسیک کمپانی چری به نام G80-3000 است که در آن از تکنولوژی‌های روز استفاده شده است.

در محصول جدید چری از سوئیچ‌های MX Red Silent و MX Black Silent استفاده شده است که از جمله بزرگ‌ترین مزیت این سوئیچ‌ها، بی‌صدا بودنشان محسوب می‌شود. البته باید در نظر داشته باشید که فشردن آن‌ها به اندازه سوئیچ‌های پر سروصدا، لذت‌بخش است.

سوئیچ‌های چری MX برای مدت زیادی است که به‌عنوان یک استاندارد در کیبوردهای مکانیکی استفاده می‌شوند. البته این سوئیچ‌ها در هنگام فشرده شدن، صدای خاصی دارند که می‌تواند برای بعضی از کاربران خوشایند و برای بعضی دیگر آزاردهنده باشد.

چری از سوئیچ‌های بدون صدا در محصولات دیگری نیز استفاده کرده بود که می‌توان به کیبورد گیمینگ ساخته‌شده با همکاری Corsair اشاره کرد. البته نسخه‌های محدودی از این کیبورد عرضه شد که دارای سوئیچ‌های بدون صدا بودند. لازم به ذکر است که قرارداد انحصاری چری با Corsair بر سر سوئیچ‌های بدون صدا، با پایان سال ۲۰۱۶ خاتمه یافت.

با این حساب می‌توان انتظار داشت که به‌زودی شاهد معرفی محصولات مختلفی از کمپانی‌های سازنده کیبورد باشیم که از سوئیچ‌های بدون صدای چری استفاده می‌کنند.

هنوز قیمت و زمان عرضه کیبورد جدید چری مشخص نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات