گزارش زومیت از رونمایی از نیسان X-Trail در تهران

پنج‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
خودروی شاسی بلند نیسان X-Trail توسط شرکت جهان نوین آریا شامگاه پنجشنبه ۱۶ دی ماه رونمایی شد.
تبلیغات

خودروی شاسی بلند نیسان X-Trail توسط شرکت جهان نوین آریا همزمان با افتتاح شعبه نیاوران نیسان در ایران رونمایی شد. در این مراسم مدیران شرکت‌های جهانگیر آریا و بهوان، سرمایه‌گذاران نمایندگی نیسان، فعالان حوزه خودرو، برخی واردکنندگان خودرو و خبرنگاران حضور داشتند.

نیسان ایران

نیسان با شعار نوآوری هیجان انگیز مانند تمام دنیا در ایران نیز حاضر شده و هدفش ارائه خدمات متفاوت فروش و پس از فروش است.

سیروس جوکار مدیرعامل جهان نوین آریا در این مراسم گفت: «بالاخره نیسان به ایران آمد. کار کردن سخت است و ما این سختی را پشت سر گذاشتیم. جهان نوین آریا با سرمایه‌گذاری مشترک (جوینت ونچر) جهانگیر آریا از ایران با بهوان از عمان تشکیل شده است. این شرکت توانسته از ژاپن نمایندگی رسمی محصولات نیسان را از آن خود کند.»

سیروس جوکار مدیرعامل جهان نوین آرین

جوکار اعلام کرد: «ما سعی می‌کنیم با محصولات متفاوت خدمات متفاوت به مردم ارائه دهیم. سعی داریم که خودرو را زمانی به مردم ارائه بدهیم که آنها می‌خواهند.»

او افزود: «ما سعی کردیم قبل از آوردن خودرو، خدمات خود را تشکیل داده و سامان دهیم. هدف ما این است که قیمت و شرایط دلخواه مردم را ارائه دهیم.»

عبدالرزاق جهان نوین آریا

عبدالرزاق رئیس هیئت مدیره جهان نوین آریا نیز در این مراسم ضمن تشکر از عوامل ایرانی و عمانی گفت: «امیدواریم خدمات خوبی داشته باشیم و خودروهای خوبی را به ایران بیاوریم.»

نیسان ایکس تریل nissan x-trail

قیمت نیسان ایکس-تریل ۲۰۱۶ با موتور ۲۵۰۰ سی‌سی و قدرت خروجی ۱۷۱ اسب بخار در ایران ۲۴۸ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. ۱۲۰ میلیون تومان از این مبلغ در پرداخت اول (سررسید ۳۰ روزه) و پرداخت دوم این خودرو ۱۲۸ میلیون تومان با سررسید ۶۰ روزه خواهد بود.

نیسان ایکس تریل nissan x-trail

برای آشنایی با مشخصات فنی و طراحی خودرو مقاله آشنایی با این خودرو در سایت زومیت را مطالعه کنید.

نیسان ایکس تریل nissan x-trail
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات