اولین هدفون های دور گردنی سنهایزر معرفی شدند

پنج‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
سنهایزر که به ساخت هدفون های باکیفیت شهرت دارد، اولین هدفون دورگردنی خود را با نام HD 1 In-Ear Wireless معرفی کرد.
تبلیغات

هدفون دورگردنی سنهایزر در نوع خود اولین محصول سنهایزر به شمار می‌رود. بخش روی گردنی این هدفون از جنس چرم است که با نخ قرمزرنگی دوخته شده و البته ترکیبی از کابل‌های مشکی و قرمز نیز هست.

این هدفون از سری هدفون‌های مومنتوم است که سعی دارد کاربرانی را به سمت خود جلب کند که به ظاهر هدفون به همان اندازه اهمیت می‌دهند که به کیفیت صدای آن. با این حال به نظر  می‌رسد در هدفون دورگردنی جدید سنهایزر، کیفیت صدا بهتر از ظاهر هدفون است. 

کیفیت صدا همواره برای سنهایزر اهمیت بسیاری داشته است و امیدواریم این موضوع در HD1 نیز رعایت شده باشد؛ چرا که در غیر اینصورت با هدفونی معمولی روبرو خواهیم بود. سنهایزر وعده‌ی شارژدهی باتری ۱۰ ساعته داده است و زمان شارژ آن تنها ۱ ساعت و نیم است!  یک میکروفون و کنترل‌کننده حجم صدا و دکمه‌ای برای پاسخ به تماس‌ها نیز در این هدفون به چشم می‌خورند. قیمت هدفون دورگردنی سنهایزر ۱۹۹.۹۵ دلار است و طی این ماه عرضه خواهد شد.

هدفون سنهایزر

سنهایزر از دو هدفون بی‌سیم روگوشی نیز رونمایی کرده است که HD 4.50BTNC و HD 4.40BT ام دارند. سری HD4 از هدفون‌های بی‌سیم سنهایزر در واقع قیمتی کم و در حدود ۱۰۰ دلار دارند و جزو خانواده‌های تازه‌وارد این شرکت به شمار می‌روند.

HD 4.50 و 4.40 از لحاظ ظاهری تفاوتی ندارند و تنها تفاوت آن‌ها به داشتن ویژگی حذف نویز در 4.50 ختم می‌شود. همچنین هردوی این هدفون‌ها دارای کنترلر و میکروفون مکالمه هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات