میس فیت از ساعت هوشمند Vapor رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳
مطالعه 3 دقیقه
کمپانی میس فیت در نمایشگاه CES 2017 از اولین ساعت هوشمند خود که مجهز به نمایشگر لمسی است، رونمایی کرد.
تبلیغات

میس فیت یک کمپانی است که گجت‌های پوشیدنی تولید می‌کند، با این تفاوت که محصولات این کمپانی از نظر طراحی شباهت به زیورآلات دارند. این کمپانی در نمایشگاه CES 2017 حاضر شده و از یک ساعت هوشمند مجهز به نمایشگر لمسی رونمایی کرده است.

این ساعت هوشمند Vapor نام دارد که دارای یک صفحه لمسی ۱.۴ اینچی آمولد است و از امکاناتی مانند جی‌پی‌اس درون‌ساختی و حسگر نبض سنج بهره می‌برد. باتری این محصول می‌تواند تا دو روز دوام بیاورد. همچنین در زیر قاب این ساعت هوشمند از تراشه اسنپدراگون ور 2100 کوالکام استفاده شده و دارای ۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است. در اطراف نمایشگر، قابلیتی به نام حاشیه لمسی وجود دارد که به گفته میس فیت به کاربر اجازه می‌دهد فرامین خود را به ساعت هوشمند وارد کند.

ساعت هوشمند Vapor از استیل ضدزنگ ساخته شده و دارای نمایشگر گرد است. یکی از مواردی که در مورد این ساعت هوشمند به آن اشاره نشده، سیستم‌عامل آن است که با توجه به دموی به نمایش درآمده از این محصول، به نظر می‌رسد که Vapor مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ور باشد. البته باید در نظر داشته باشید که ممکن است محصول نهایی با آنچه به نمایش درآمده است، متفاوت باشد.

میس فیت از سال ۲۰۱۲ که تأسیس شد محصولات و پوشیدنی‌های مختلفی را عرضه کرده است. البته اکثر این محصولات را ردیاب‌های تناسب اندام ارزان قیمت تشکیل می‌دهند. جالب است بدانید بعد از اینکه این کمپانی توسط فسیل خریداری شد، ساعت نیز تولید و عرضه کرد.

آنچه ساعت هوشمند Vapor را از دیگر محصولات میس فیت متمایز می‌سازد، این است که این محصول از صفحه نمایشگر لمسی بهره می‌برد. انتظار می‌رود محصول جدید میس فیت در اواخر سال ۲۰۱۷ به قیمت ۱۹۹ دلار روانه بازار شود.

ساعت هوشمند میس فیت
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات