سامسونگ برای بهبود اپلیکیشن های سلامتی خود با Under Armour همکاری می کند

پنج‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸
مطالعه 1 دقیقه
کمپانی سامسونگ در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2017 اعلام کرد برای بهبود اپلیکیشن‌های سلامت با Under Armour وارد همکاری شده است.
تبلیغات

امروز سامسونگ اعلام کرد با همکاری شرکت Under Armour، قصد دارد اپلیکیشن‌های مرتبط با حوزه‌ی سلامت را بهبود ببخشد. این همکاری باعث می‌شود محصولات تکنولوژیکِ پوشیدنیِ سامسونگ با اپلیکیشن‌های بسیار قدرتمند سلامت کمپانی Under Armour همراه شوند. طی این همکاری، شرکت Under Armour چهار اپلیکیشن بسیار قدرتمند در حوزه‌ی سلامت و ورزش برای محصولات پوشیدنی سامسونگ، از جمله گیر فیت ۲، گیر اس ۲ و گیر اس ۳ توسعه خواهد داد. بنابراین علاقه‌مندان به فیتنس می‌توانند در تمامی این گجت‌ها از امکانات و قابلیت‌های نرم‌افزاری پلتفرم Under Armour بهره ببرند. علاوه بر این در نتیجه‌ی این همکاری، کاربران ابزارهای سلامتی سامسونگ می‌توانند به جامعه‌ی دیجیتالی Under Armour دسترسی داشته باشند.

اپلیکیشن‌های جدید مورد اشاره به عنوان بخشی از مجموعه‌ی متصل تناسب اندام Under Armour شناخته خواهند شد. این مجموعه در حال حاضر شامل ابزارهای مختلفی از جمله UA Record، MyFitnessPal، Endomondo و MapMyRun است. تمام این اپلیکیشن‌ها، امکاناتی انحصاری برای ابزارهای پوشیدنی سامسونگ به ارمغان می‌آورند و به همین دلیل کاربران می‌توانند نهایت استفاده را از این دستگاه‌ها ببرند.

دارندگان گیر فیت ۲ سامسونگ از امروز امکان دسترسی به اپلیکیشن‌های UA Record, MapMyRun و MyFitnessPal خواهند داشت. همچنین اپلیکیشن Endomondo از اواخر ماه جاری در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. همچنین گفته می‌شود این اپلیکیشن‌ها در اوایل سال جاری برای گیر اس ۲ و گیر اس ۳ منتشر خواهند شد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات