بوز از صندلی های راحتی مخصوص خودروهای سنگین خودران رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
شرکت مطرح Bose‌، به تازگی از جدید‌ترین صندلی‌های مخصوص خودروهای سنگین هوشمند و خودران با راحتی سواری بالا، رونمایی کرد.
تبلیغات

بوز (Bose) در زمینه‌های مختلف فناوری فعالیت می‌کند. اما آخرین محصول این شرکت، فاصله‌ی زیادی با فعالیت اولیه‌ی آن دارد. این شرکت در رویداد CES 2017 از صندلی‌های مخصوص کامیون‌های خودران رونمایی کرد که راحتی بالایی را برای سرنشینان به ارمغان می‌آورد. این شرکت در نظر دارد محصولی مشابه برای خودروهای خودران را نیز به زودی معرفی کند. بوز در نظر دارد قابلیت‌های صندلی‌های جدید خود را به وسیله‌ی تجهیز یک خودروی خودران به آن‌ها و جذب تمامی ضربات و ناهمواری‌های جاده، به نمایش بگذارد.

بوز در کنفرانس خود در نمایشگاه CES 2017 اعلام کرد اگر بنا بر این باشد که سوار بر روبات‌هایی هوشمند به سفر بپردازیم، چرا نباید به ارتقاء کیفیت سواری پرداخت تا حس نشستن روی مبل‌های منزل به سرنشینان القا شود. مارک منسل قائم مقام بوز در خصوص صندلی‌های مخصوص کامیون این شرکت گفت:

تکنولوژی اختصاصی ما در بخش راحتی سرنشینان کامیون‌ها که در سال ۲۰۱۰ معرفی شده است، صحت عملکرد خود را به خوبی اثبات کرده است. 

بوز در واقع از سال ۱۹۸۰ در حال توسعه فناوری راحتی سرنشینان بوده است. موسس این شرکت عمار بوز توجه ویژه‌ای به راحتی سواری در خودروها داشت و در آن زمان سیستم تعلیق فعالی را طراحی کرد که بسیار پیشرفته‌تر از نمونه‌‌های موجود بود. این شرکت در نهایت اقدام به طراحی صندلی‌های مخصوص کامیون‌ها کرد تا ناهمواری‌های بزرگ جاده را حذف کند و راحتی قابل توجهی برای راننده‌‌ها به ارمغان بیاورد.

بوز اعلام کرده است نمونه‌ی فعلی فناوری تک‌محوره‌ی خود را که در صندلی‌های خودروهای سنگین به کار برده است، به انواع چند‌محوره برای خودروهای معمولی توسعه خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات