هواوی P10 اوایل اسفند ماه معرفی خواهد شد

جمعه ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
آخرین اخبار نشان می‌دهد که هواوی P10 اوایل ماه مارس در نمایشگاه MWC 2017  معرفی خواهد شد.
تبلیغات

به طور سنتی، هواوی گوشی‌های هوشمند سری P خود را در ماه آوریل هر سال معرفی می‌کند، همانطور که هواوی P8 را در سال ۲۰۱۵ و هواوی P9 را در سال ۲۰۱۶ معرفی کرد. در همراهی با این سنت، و بر اساس تحلیل Pang Jiutang، انتظار می‌رود Huawei P10 در ابتدای ماه آوریل امسال رونمایی شود. طبق این تحلیل، پرچم‌دار هواوی ممکن است در کنگره جهانی موبایل امسال یعنی MWC 2017 در بارسلونا رونمایی شود.

این تحلیلگر در مطلبی که در Weibo نوشته، بیان کرده است گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی S8 از چیپست Snapdragon 835 بهره خواهد برد و هواوی P10 نیز قصد دارد در کنار اس ۸ توجهات را به خود معطوف کند. البته، MWC 2017 از ۲۷ فوریه الی ۲ مارس در شهر بارسلونا برگزار می‌شود و ازآنجایی‌که Galaxy S8 ممکن است زودتر عرضه شود، این احتمال وجود دارد که P10 در اوایل ماه مارس به بازار ارائه شود.

بر اساس اخبار به‌دست‌آمده، Huawei P10 دارای نمایشگر ۵.۵ اینچی 2k است که از چیپست 960 Kirin  نیرو می‌گیرد و توسط رم ۴ یا ۶ گیگابایتی پشتیبانی می‌شود. همچنین شایعات منتشرشده نشان می‌دهند P10 بهبود‌هایی را از لحاظ عملکرد در شرایط کم نور خواهد داشت. با این حال، با توجه به اینکه هواوی بر اساس یک سنت همیشگی ممکن است از P10 در آوریل سال‌ جاری رونمایی کند، نشانه‌ای مبنی بر اینکه زودتر از این موعد از پرچم‌دار خود پرده‌برداری کند، وجود ندارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات