گزارش زومیت از رونمایی مادربردهای‌ گیمینگ گیگابایت با نام آئورس

پنج‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
گیگابایت همزمان با عرضه‌ی رسمی معماری kabylake از سوی اینتل، از سری جدید مادربردهای گیمینگ خود با نام Aorus در ایران رونمایی کرد.
تبلیغات

شرکت گیگابایت همزمان با ارائه‌ی رسمی معماری kabylake از سوی اینتل، سری جدید مادربردهای گیمینگ خود را که از این به بعد با نام Aorus(آئورس) ارائه می‌شود، در ایران رونمایی کرد.

در این مراسم، معین صامتی مسئول روابط عمومی دفتر گیگابایت در ایران، مشخصات و ویژگی‌های مادربردهای جدید گیگابایت به‌خصوص مادربردهای بر پایه‌ی چیپست Z270 اینتل را برای خبرنگاران و دیگر حضار توضیح داد.

aorus

معین صامتی گفت:‌ «در سال ۲۰۱۴ مادربردهای سری گمینگ با نام G1 به Aorus تغییر نام دادند. در همین مسیر گیگابایت تصمیم گرفت مادربردهای خود را نیز با نام آئورس ارائه دهد.»

صامتی افزود: «روز ۱۴ دی(۳ ژانویه) اینتل پردازنده‌های نسل جدید خود با نام kabylake را در دنیا رونمایی کرد و امروز ۱۵ دی ماه در ایران شاهد رونمایی از مادربردهای جدید گیگابایت هستیم که قابلیت استفاده از معماری جدید اینتل دارند.»

aorus

او در مورد مشخصات مادربردهای سری جدید گیگابایت با نام Aorus گفت: «اولین چیزی که یک گیمر به آن نیاز دارد، تفاوت در سیستم است. در مادربردهای ما همه بخش‌ها قابل تغییر است و رنگ خاصی در هر بخش قرار می‌گیرد. ۶ نقطه متفاوت رنگی برای این مادر بورد در نظر گرفته شده که قابل تغییر هستند. برای اولین بار در ماردبوردهای z270 آئورس گیگابایت تغییر رنگ از طریق RGB Fusion انجام می‌شود. استحکام بیشتر با قراردادن غلاف روی اسلات‌ها را در این مادربورد می‌توان تجربه کرد.»

به گفته‌ی صامتی، در حال حاضر مادربردهای جدید آئورس بر پایه چیپست Z270 تولید و عرضه می‌شوند. این مادربردها با استفاده از قابلیت‌های جدید و منحصربه‌فردی همچون RGBFusion، SmartFan 5 ، استفاده از واتربلاک‌های ساخت کمپانی EK، پردازنده‌های منحصربه‌فرد صوتی ، USB DAC-UP 2 و انبوهی از امکانات دیگر، نوید مادربردهای فوق‌العاده‌ای برای دوستداران بازی‌های رایانه‌ای می‌دهند.

aorus

آئورس در 5 مدل مختلف مادربرد عرضه خواهد شد که حرفه ای‌ترین و کامل‌ترین آنها Z270X-Gaming 9 است. Z270X-Gaming 5، Z270X-Gaming 7، Z270X-Gaming k7،Z270X-Gaming 8 و Z270X-Gaming 9 مدل‌های مختلف مادربردهای جدید آئورس بر پایه‌ی چیست Z270 هستند.

در این مراسم ضمن ارائه اطلاعات مادربردهای جدید آئورس، از ۴ فروشنده و نماینده‌ی فعال گیگابایت در ایران تقدیر شد.

aorus

گیگابایت در کنار تولید محصولات حرفه‌ای خود تحت نام آئورس به تولید مدل‌های متفاوتی تحت برند Gaming و Ultra Durable نیز ادامه خواهد داد. همچنین این محصولات به‌زودی با گارانتی آواژنگ در بازارهای کشور عرضه خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات