سطل زباله Simplehuman از دستورات صوتی و اتصال وای فای پشتیبانی می کند

پنج‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی Simplehuman سطل زباله‌ی جدید خود را در CES 2017 رونمایی کرد که علاوه بر پشتیبانی از دستورات صوتی، قابلیت اتصال به شبکه‌ی وای‌فای نیز دارد.
تبلیغات

سیمپل‌هیومن یکی از کمپانی‌های تولیدکننده لوازم اداری و منزل است که ابزارهایی نظیر سطل‌های زباله تولید می‌کند. این کمپانی در جریان CES 2017 سطل زباله‌ی جدید خود را رونمایی کرد که قادر است دستورات صوتی کاربر را دریافت کند و همچنین می‌تواند به شبکه‌ی وای فای متصل شود. با استفاده از دستورات صوتی می‌توان در سطل زباله را باز و بسته کرد.

نسخه‌ی اول این سطل زباله در دو ظرفیت متفاوت راهی بازار خواهد شد. نسخه‌ی اول با ظرفیت پایین‌تر ۱۸۰ دلار قیمت داردو نسخه‌ی بزرگ‌تر کمی گران‌تر است و ۲۴۰ دلار قیمت دارد. در زمان استفاده از این سطل‌های زباله می‌توان با عبارت «Open can» یا «Open Sesame» در سطل زباله را باز کرد. همچنین می‌توان با استفاده از دستورات صوتی مشخص شده، در سطل را باز نگه داشت یا بست. محصولات جدید سیمپل‌هیومن نظیر سطل‌های زباله پیشین این کمپانی از وجود سنسور‌های حرکتی بهره می‌برند. این کمپانی اعلام کرده است سری اول از سطل‌های زباله جدید از ماه مارس در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت که البته فاقد ارتباط وای‌فای است.

سری دوم از سطل‌های زباله سیمپل‌هیومن با پشتیبانی از ارتباط وای‌فای و دستورات صوتی بیشتر، در ماه می راهی بازار خواهد شد. این سطل قادر است زمان تعویض کیسه درون سطل را نیز اعلام کند. با استفاده از اپلیکیشن توسعه یافته برای این سطل، می‌توان در صورت اتمام کیسه‌ی مخصوص سطل، از آمازون اقدام به سفارش کیسه‌های جدید کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات