سونی هدفون‌‌های بی‌سیم، با سیم و ورزشی خود را به‌روز کرد

پنج‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
سونی هدفون‌های بی‌سیم مجهز به حذف‌کننده‌ی نویز را به همراه هدفون‌های سیمی و هدفون مخصوص ورزشکاران رونمایی کرد.
تبلیغات

سونی در CES 2017 علاوه بر نمایش هدفون بی‌سیم بالارده‌ی MDR-1000X که پیش‌تر رونمایی شد، چند هدفون دیگر را نیز به نمایش درآورد. MDR-1000X قابلیت حذف نویز محیط دارد تا در زمان گوش دادن به موسیقی، نویز محیط روی کیفیت صدا تأثیری نگذارد. 

سونی دو هدفون بی‌سیم MDR-XB950N1 و MDR-XB950B1 را با حذف‌کننده‌ی نویز محیط در CES رونمایی کرد. هر دو هدفون از NFC پشتیبانی می‌کنند تا ساده‌تر و سریع‌تر با گوشی یا دیگر پخش‌کننده‌ها جفت شوند و اتصال بین دو ابزار همیشه باقی بماند.

هدفون سونی

هدفون MDR-XB950B1 تا ۱۸ ساعت پخش موسیقی را با هر بار شارژ دوام می‌آورد. مدل XB950N1 می‌تواند تا ۲۲ ساعت پخش موسیقی را دوام بیاورد. هدفون‌های جدید سونی یک اپلیکیشن مکمل نیز دارند که از طریق آن‌ها می‌توانید محیط گوش دادن به موسیقی خود را تغییر دهید؛ مثلا انتخاب کنید صدا طوری شبیه سازی شود که انگار در سالن کنسرت هستید. این نرم‌افزار امکان تغییر سطوح اکولایزرها را در اختیارتان قرار می‌دهد. 

هدفون ورزشی

سونی هدفون سیمی MDR-XB550AP را نیز در CES امسال رونمایی کرد. این هدفون در ۵ رنگ مختلف عرضه شده است تا سلیقه‌ی کاربران گوناگون را پوشش دهد. برای ورزش‌کاران نیز هدفون MDR-XB510AS معرفی شد که یک هدفون ضد آب و مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی مختلف است. 

هدفون سونی

سونی هنوز قیمت این محصولات را اعلام نکرده است اما قرار است بهار امسال وارد بازار جهانی شوند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات