تُستر هوشمند Griffin با قابلیت اتصال به گوشی معرفی شد

پنج‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
شرکت Griffin تُستری معرفی کرده است که کنترل و تنظیم آن را می‌توان از طریق گوشی هوشمند انجام داد.
تبلیغات

در نمایشگاه CES 2017، گجت‌ها و تجهیزات هوشمند زیادی معرفی شده‌اند، اما کمتر کسی تصور می‌کرد یک تُستر هوشمند با قابلیت اتصال به گوشی موبایل معرفی شود. تُسترها همیشه دستگاه‌هایی ساده بوده‌اند که با یک دکمه یا درجه به‌راحتی می‌توانستیم میزان برشته شدن نان را در آن‌ها تنظیم کنیم. اما برخی مواقع نمی‌شد درجه برشته شدن را به خوبی تنظیم کرد. به نظر می‌رسد شرکت Griffin نیز به همین دلیل دست به ساخت یک تُستر هوشمند زده است.

این دستگاه که با نام Connected Toaster شناخته می‌شود، از اتصال بلوتوث برای ارتباط با گوشی هوشمند استفاده می‌کند و اپلیکیشن متصل به آن، انتخاب انواع برشته شدن نان را در اختیار کاربر می‌گذارد و یک درجه نیز برای تنظیم دستی میزان تُست شدن نان دارد. امکان ذخیره پروفایل و تنظیمات شخصی نیز در این اپلیکیشن گنجانده شده است.

اما قابلیت جالب دیگر این تُستر هوشمند، ارسال اعلان روی گوشی کاربر در زمان برشته شدن کامل نان است. این اعلان می‌تواند با دیگر محصول این شرکت یعنی Connected Mirror نیز ارتباط برقرار کند و آن را روی آینه نمایش دهد.

ممکن است این سوال در ذهن ما ایجاد شود که تُسترهای معمولی نیز زنگی برای اعلام هشدار دارند و چه نیازی به نمایش اعلان روی گوشی هوشمند است؟ در پاسخ به این سوال این نکته مطرح می‌شود؛ در دورانی که کاربران اکثر زمان خود را در حال خیره شدن به گوشی هوشمند می‌گذرانند، وجود چنین اعلان‌هایی مفید خواهد بود.

connected toaster
connected toaster
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات