Olly، دستیار هوشمندی که رقیب کورتانا و الکسا می‌شود

پنج‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
مطالعه 1 دقیقه
در خلال برگزاری نمایشگاه CES 2017 از دستیار هوشمند جدیدی به نام Olly رونمایی شده است که گویا رقیب جدیدی برای کورتانا و الکسا خواهد بود.
تبلیغات

این روزها شاهد معرفی امکانات جدید برای دستیارهای هوشمند هستیم. حتی لوازم خانگی و اداری نیز معرفی شده است که مجهز به دستیار هوشمند هستند. البته با وجود محصولات قدرتمندی مانند کورتانا، الکسا و گوگل اسیستنت، یک استارت آپ بریتانیایی به نام Emotech قصد دارد دستیار هوشمند جدیدی به بازار عرضه کند و با این محصولات قدرتمند به رقابت بپردازد.

دستیار هوشمند این کمپانی، Olly نام دارد و  می‌تواند شخصیت خود را با توجه به برخوردها و صحبت‌هایی که با صاحبش دارد، بسازد. البته وظایفی که توسط Olly انجام می‌شود، شبیه به آنچه در دیگر دستیارهای هوشمند دیده بودیم خواهد بود.

Olly می‌تواند به لوازم هوشمند خانه متصل شود و همچنین به سوالات کاربر پاسخ دهد. انتظار می‌رود این دستیار بتواند برنده یکی از ۴ محصول خلاقانه CES 2017 شود. آنچه باعث شده است این محصول خودنمایی کند، جدا از اینکه می‌تواند شخصیتش را با توجه به رفتارهای صاحبش وقف دهد، این دستیار می‌تواند با روتین زندگی کاربر آشنا شود و برای مثال آهنگ مورد علاقه وی را قبل از رفتن به محل کار، پخش کند.

هنوز مشخص نیست چه زمانی این محصول روانه بازار خواهد شد. همچنین قیمت در نظر گرفته‌شده برای دستیار هوشمند Olly مشخص نیست. با این حال، کمپانی سازنده انتظار دارد محصول جدیدش را در سال ۲۰۱۷ روانه بازار کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات