هایسنس و شارپ تلویزیون‌ های ۲۰۱۷ خود را معرفی کردند

پنج‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
هایسنس سری ۲۰۱۷ تلویزیون‌های خود را با قیمت رقابتی معرفی کرد.
تبلیغات

در حال حاضر ویزیو (Vizio) یکی از برند‌های مطرح دنیای تلویزیون به شمار می‌رود که با محصولات باکیفیت و خوش قیمت خود، مشتریان زیادی دارد. حال شرکت چینی هایسنس در نظر دارد با دنبال کردن روش ویزیو، سهمی از بازار تلویزیون‌ها برای خود به دست آورد. این شرکت در خلال نمایشگاه CES 2017 چندین تلویزیون جدید با برند خود و همچنین نام شارپ (در سال ۲۰۱۵ هایسنس بخش تلویزیون‌های شارپ را خریداری کرد) معرفی کرد.

یکی از سری‌های مقرون به صرفه‌ی تلویزیون‌های هایسنس، H8D‌ نام دارد. محصولات این سری در اندازه‌های ۵۰ تا ۶۸ اینچ تولید شده‌اند و قیمت‌گذاری کمتری نسبت به مدل‌های Vizio دارند. تلویزیون‌های ویزیو با استفاده از چینش کامل ال‌ای‌دی‌ها و بهره‌‌مندی از تکنولوژی local dimming‌ کیفیت تصویر بسیار خوبی را در کنار قیمت پایین ارائه می‌دهند. بدین ترتیب بسیاری از کارشناسان صوتی و تصویری، محصولات این برند را در اروپا و ایالات متحده توصیه می‌کنند. با این حال سری H8D هایسنس با کیفیت تصویر خوب در کنار قیمت پایین‌تر و البته امکانات کمتر (نبود قابلیت HDR) نسبت به رقیب خود، سعی دارد جایی برای خود در بازار بیابد. 

هایسنسن همچنین تعداد دیگری تلویزیون در رده‌‌‌ی گران‌تر Roku معرفی کرد. این تلویزیون‌ها با پشتیبانی از Dolby Vision HDR، استفاده از تاریکی موضعی (local dimming) و در اندازه‌ی ۷۵ اینچ، خود را به عنوان محصولاتی لوکس و توانمند معرفی می‌کنند. این تلویزیون توانایی پخش محتوا از منبع HDR10 دارد تا گستره‌ی دینامیکی خوبی از رنگ‌ها به نمایش بگذارد.

هایسنس به لطف قیمت رقابتی خود، سعی دارد در بازار تلویزیون‌ها که شرکت‌های قدرتمندی در آن حضور دارد، بدرخشد و نامی برای خود دست و پا کند. در ادامه می‌توانید لیست تلویزیون‌های ۲۰۱۷ هایسنس و شارپ را مشاهده کنید.

هایسنس

رُکو

شارپ

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات